Lidt Klub Rally fra weekenden ved Auning
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 03:12

Hej

For dem som syntes det er interessant har jeg smidt lidt video fra
weekendens Klub Rally ved Auning, de mest underholdende er Opel Kadett
E, Volvo og bimmerne, 106'eren er mere til fyld Jeg beklager de 2
sinker der står og kommenterer, vi kommer ikke så tit ud

http://www.youtube.com/view_play_list?p=754AB487D2C8F67F

Mvh

Stefan

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 03:38

> [...]
> E, Volvo og bimmerne, 106'eren er mere til fyld Jeg beklager de 2
> sinker der står og kommenterer, vi kommer ikke så tit ud

Starlet'en er naturligvis også underholdende

Stefan

Fra : ShutEye

Dato : 01-09-09 11:20

>Starlet'en er naturligvis også underholdende

Men den Volvo bliver da flyttet talentfuldt rundt :)
Det er jo ikke nogen lille bil, men alligevel ser det nemt ud ift en del af
de andre ...

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 04:35

On 1 Sep., 12:19, "ShutEye" <n...@no.no> wrote:

> Men den Volvo bliver da flyttet talentfuldt rundt :)
> Det er jo ikke nogen lille bil, men alligevel ser det nemt ud ift en del af
> de andre ...

Det var bestemt den mest underholdende den dag, det utrolig man kan få
sådan en slæde til at makke ret på de måde. Desværre endte han vist
sidst i sin klasse.

Stef

Fra : ShutEye

Dato : 01-09-09 11:43

>Det var bestemt den mest underholdende den dag, det utrolig man kan få
>sådan en slæde til at makke ret på de måde. Desværre endte han vist
>sidst i sin klasse.

Han kæmper vel mod bedre odds :)
Det er også mest den måde det SER UD på der er fedt ved Volvoen, skid på
tiden det tager :P

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 04:36

> Men den Volvo bliver da flyttet talentfuldt rundt :)
> Det er jo ikke nogen lille bil, men alligevel ser det nemt ud ift en del af
> de andre ...

Den gamle Kadett E danser nu også godt

Stefan

Fra : ShutEye

Dato : 01-09-09 11:43

>Den gamle Kadett E danser nu også godt

Gamle damer kan også danse ... :)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 04:47

On 1 Sep., 12:42, "ShutEye" <n...@no.no> wrote:

> Han kæmper vel mod bedre odds :)
> Det er også mest den måde det SER UD på der er fedt ved Volvoen, skid på
> tiden det tager :P

Der er ingen tvivl om da han kom igennem anden gang, var det 100%
underholdning.

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 04:47

On 1 Sep., 12:43, "ShutEye" <n...@no.no> wrote:

> Gamle damer kan også danse ... :)

Ja for faan, kunne nu godt tænke mig sådan en gammel Starlet, men
"tiden" er ikke lige til det pt.

Stef

Fra : Mogens

Dato : 01-09-09 17:40

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> E, Volvo og bimmerne, 106'eren er mere til fyld Jeg beklager de 2
> sinker der står og kommenterer, vi kommer ikke så tit ud

Nice :)

Jeg var i år i Hässleholm og se Lille Mats - en rally tvekamp mellem Danmark
og Sverige. Det var iøvrigt en dansk Porsche 911, der vandt overall:
www.youtube.com/watch?v=kbKYkYXMotg

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 01-09-09 12:00

On Sep 1, 6:40 pm, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> Nice :)
>
> Jeg var i år i Hässleholm og se Lille Mats - en rally tvekamp mellem Danmark
> og Sverige. Det var iøvrigt en dansk Porsche 911, der vandt overall:www..youtube.com/watch?v=kbKYkYXMotg

Der er nu ikke en lyd der er så sprød som en gl. Ford Escort

Stef