Koblingsproblem på citroen Xsara picasso
Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 31-08-09 19:12

Hej

Jeg er lige blevet ringet op af fruen som kunne meddele at vores ellers
evigt trofaste picasso har svigtet os (jeg er stadig på job)...
Hun siger at koblingnspedalen forsvandt (blev i bund) efter en
udkobling, og nu virker koblingen så ikke..

Er der nogen som har erfaring med dette? Er det "bare" et knækket kabel
eller skal jeg forberede mig på en større rep?

M.v.h.
Thore Jensen Bergenstoff

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-09 19:44

"Thore Jensen Bergenstoff" <crap@bergenstoff.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen som har erfaring med dette? Er det "bare" et knækket kabel
> eller skal jeg forberede mig på en større rep?

Er den da koblet ind eller ud?

Lyder som et knækket kabel i mine øre

Kasper

Fra : Thore Jensen Bergens~