"Skrotningspræmie" for gamle bil ved forha~
Fra : Begbie

Dato : 31-08-09 10:36

Står desværre i den situation at den gamle bil måske ikke længere er
rentabel at reparere.

Hvis den skal udskiftes, så kan overnævnte slags "tilbud" ha'
interesse (ja, det betyder nok at afslaget på den bil man så køber
ikke bliver så stor, det må man så leve med).

Noget i retning af:

http://www.bmcauto.dk/

Er der andre der har set lignende tilbud i Jylland fornylig?

Fra : Carsten

Dato : 31-08-09 18:35

"Begbie" <y2j66_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis den skal udskiftes, så kan overnævnte slags "tilbud" ha'
>interesse (ja, det betyder nok at afslaget på den bil man så køber
>ikke bliver så stor, det må man så leve med).

Du behøver jo ikke fortælle forhandleren lige med det samme, at du har en
bil der er berettiget til forhandlerens skrotpræmie. Det fortæller du først
når i har handlet lidt frem og tilbage. Så skal du se ham blive gasblå i
ansigtet

Carsten

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-09-09 07:59

Carsten wrote:
> [...]
> når i har handlet lidt frem og tilbage. Så skal du se ham blive gasblå i

*LOL* - ja, det er helt sikkert ment som rabat på listeprisen - men det
kunne være sjovt at hænge ham op på ordlyden af annoncen

--
vh
Torben

Fra : Brian H

Dato : 01-09-09 10:42

> "Begbie" <y2j66_99@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> 2eeb17960d41@r33g2000vbp.googlegroups.com...

> http://www.bmcauto.dk/
> Er der andre der har set lignende tilbud i Jylland fornylig?

Noget ala "vi giver 15.000,- for din gamle bil uanset stand!" har jeg set i
Aalborg/Nørresundby området for nyligt...