Klippede en gråsse forleden...
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-08-09 19:47

Klippede en gråsse forleden; i dag var der et par venlige damer der gjorde
opmærksom på at "der hang noget forneden"... :

http://kortlink.dk/6wgg
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian H

Dato : 30-08-09 10:09

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Klippede en gråsse forleden; i dag var der et par venlige damer der gjorde
> opmærksom på at "der hang noget forneden"... :
>
> http://kortlink.dk/6wgg

Hehe, du har fået dig et mobilt slagteri :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-08-09 10:23

Brian H skrev:

> Hehe, du har fået dig et mobilt slagteri :)

Mangler bare aftagere
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 30-08-09 13:39

On Sat, 29 Aug 2009 20:46:36 +0200, Hans Paulin (6310) wrote:

> Klippede en gråsse forleden

I sidste uge fik jeg en fasan på forruden og nåede at nedsætte farten.

Ellers har jeg to duer på samvittigheden hvor farten var 80km/t og hver af
den lavede bule i fronten.

Tør slet ikke tænke på hvad en ræv eller rådyr forårsager :-/

Fra : Mogens

Dato : 30-08-09 13:54

"SnipSnapSnude" <SnipSnapSnude@SnipSnapSnude.invalid> skrev i meddelelsen

> Tør slet ikke tænke på hvad en ræv eller rådyr forårsager

Hvis hastigheden er høj nok, er en due livsfarlig. Har netop set, hvad en
due kan gøre ved en Porsche 996 turbo ved 200 km/t. Nope, det var ikke min
bil...

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 15:53

"SnipSnapSnude" <SnipSnapSnude@SnipSnapSnude.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> den lavede bule i fronten.
>
> Tør slet ikke tænke på hvad en ræv eller rådyr forårsager :-/

Ouh.. jeg har klippet flere rådyr gennem tiden, nok 3-4 stykker. Dem jeg har
undveget kan ikke tælles på 2 hænder. Men jeg bor også i det område i
Danmark, hvor bestanden er tættest. Selvom man når at bremse noget, så
smadrer sådan en fætter altså pænt meget på fronten, hvis det er der den
vælger at blive ramt. En enkelt valgte at løbe durk ind i siden på min bil.
Det gav kun en velvoksen blød bule i døren, og et dyr der ikke fejlede andet
end en brækket nakke. Så det anså jeg for at gå lige op

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-08-09 16:39

SnipSnapSnude skrev:

> Tør slet ikke tænke på hvad en ræv eller rådyr forårsager :-/

Eller en færdselsbetjent!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 17:22

Hans Paulin (6310) wrote:

> Eller en færdselsbetjent!?

Her forleden kom jeg kørende med 120-130 på firesporet landevej med
midterrabat imellem.

Ude i det fjerne fik jeg øje på noget mystisk som muligvis indebar fare, så
jeg satte farten ned til omkring 90.

Det var de kære betjente og deres lasermåler. De 2 biler bagefter var ikke
så heldige, for der var den gode betjent helt ude på midterstriben for "at
fiske bilen i spor 2 ind"

Jeg havde ikke brudt mig om det, hvis jeg var betjent.

Har også set dem stå på spærrfladerne på motorvejen og vinke folk ind.

Ejheller en tjans jeg misunder.

--
/Frank

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-08-09 17:28

Frank Leegaard skrev:

> Ejheller en tjans jeg misunder.

http://ekstrabladet.dk/112/article1212900.ece :

"Knallertbølle jages: Ville køre betjent ned
En ung mand fra Esbjerg-området efterlyses nu af politiet efter han bevidst
forsøgte at køre en betjent ned og sendte ham direkte ind i en lygtepæl"
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 17:29

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Her forleden kom jeg kørende med 120-130 på firesporet landevej med
> midterrabat imellem.

Du er bekendt med forskellen på landevej og motorvej, ikke? Der er andre
grunde end bredden og antallet af spor der retfærdiggør forskellen i
hastighedsbegrænsningen. Du har stået til mindst et klip, og det burde du
sgu have haft.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Brian H

Dato : 30-08-09 18:27

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> grunde end bredden og antallet af spor der retfærdiggør forskellen i
> hastighedsbegrænsningen. Du har stået til mindst et klip, og det burde du

Og så med et ikke helt almindeligt navn - han ville ikke være svær at finde
:)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-09 18:35

On Sun, 30 Aug 2009 19:26:44 +0200, "Brian H" <brian@something.com>
wrote:

>"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

>Og så med et ikke helt almindeligt navn - han ville ikke være svær at finde
>:)

Nu kan vi jo alle underholde om, vi har kørt 180+ hvorsomhelst - de
skal jo enten have et billede af os eller tage os på stedet før det
koster. Så det koster gratis at skrive historier her.

Derfor skal man ikke køre 120-130 på firsporede landeveje, men prøv at
tage en tur på Skovvejen ved Kalundborg - der går det godt nok rask
fremad. Hvis du kører 80 bliver du blæst af vejen af vindtrykket fra
de passerende ))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:07

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> tage en tur på Skovvejen ved Kalundborg - der går det godt nok rask
> fremad. Hvis du kører 80 bliver du blæst af vejen af vindtrykket fra

Nu er Martin Bak jo mig bekendt bornholmer. Der kunne og burde man jo klare
sig med enten Smart eller Ellerter. Det er jo lutter dobbeltrettede
cykelstier de har derovre.

--
/Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 22:14

> Nu er Martin Bak jo mig bekendt bornholmer. Der kunne og burde man jo
> klare sig med enten Smart eller Ellerter. Det er jo lutter dobbeltrettede
> cykelstier de har derovre.

Du har ret i, at jeg er bornholmer. Men pas hellere på, for jeg færdes ikke
sjældent på vejene i det øvrige land Måske kommer jeg pludselig puttende
i venstre spor med 60 km/t lige der hvor du kører.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:19

Martin Bak wrote:
> [...]
> færdes ikke sjældent på vejene i det øvrige land Måske kommer jeg
> pludselig puttende i venstre spor med 60 km/t lige der hvor du kører.

Den slags er vi vant til. Bornholm har bestemt ikke monopol på at have
langsomme bonderøve ...

--
/Frank

Fra : Mogens

Dato : 02-09-09 20:17

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Den slags er vi vant til. Bornholm har bestemt ikke monopol på at have
> langsomme bonderøve ...

Ikke alle er langomme på Bornholm:
"Med 147 km/t. over Bornholm"
http://ekstrabladet.dk/112/article1215707.ece

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-09 21:01

Mogens skriver:

> Ikke alle er langomme på Bornholm:
> "Med 147 km/t. over Bornholm"

Det må være et fly, når det er over Bornholm.

Klaus
Min egen hjemmeside - så længe det varer inden TDC lukker ned for den:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-09-09 00:46

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Mogens skriver:
>
> Det må være et fly, når det er over Bornholm.

Målt over Arnager (der ligger for enden af landingsbanen). Det er vel
plopned-fart.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-09-09 07:17

=?ISO-8859-15?Q?Thorbj=F8rn_Ravn_Andersen?= skriver:

> Målt over Arnager (der ligger for enden af landingsbanen).

Arrrrh, lidt syd for (har kommet der i en årrække)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-09-09 09:33

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> =?ISO-8859-15?Q?Thorbj=F8rn_Ravn_Andersen?= skriver:

> Arrrrh, lidt syd for (har kommet der i en årrække)

Ikke da for et mindre fly.

--
/Frank

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-09-09 15:37

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> =?ISO-8859-15?Q?Thorbj=F8rn_Ravn_Andersen?= skriver:
>

> Arrrrh, lidt syd for (har kommet der i en årrække)

Ikke mange meter da.

http://kortlink.dk/6xbu

Især ikke med 147 km/t.

Har iøvrigt set en af de lokale ungersvende klemme den op på 200 km/t
længere østpå, så det kan skam godt nåes inden man skal vende.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-09-09 16:19

=?ISO-8859-15?Q?Thorbj=F8rn_Ravn_Andersen?= skriver:

> Ikke mange meter da.

Nej men lidt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-09-09 23:02

Mogens wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke alle er langomme på Bornholm:
> "Med 147 km/t. over Bornholm"
> http://ekstrabladet.dk/112/article1215707.ece

De færreste veje på Bornholm er egnet til mere end 60-70-80

Så det er da ganske imponerende.

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:06

Brian H wrote:
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Og så med et ikke helt almindeligt navn - han ville ikke være svær at
> finde :)

Hvor svært et det lige det er?

Hvad tror du policen ville sige til sådan en sådan en "tilståelsessag".

Jeg er sikker på at der vil blive grinet til kaffebordet.

--
/Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-09 22:15

On Sun, 30 Aug 2009 23:05:30 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Hvor svært et det lige det er?
>
>Hvad tror du policen ville sige til sådan en sådan en "tilståelsessag".
>
>Jeg er sikker på at der vil blive grinet til kaffebordet.

Hah - de ville sq da sende en udrykningsvogn til nærmeste supermarked
efter 10 citronmåner )) Jeg tvivler på, at udgydelser her har ret
megen værdi i en retssag. (så har jeg da vist også lidt, der skal se
på en "delete"tast ))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:22

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> efter 10 citronmåner )) Jeg tvivler på, at udgydelser her har ret
> megen værdi i en retssag. (så har jeg da vist også lidt, der skal se

IMHO er man mere latterlig hvis man ikke indrømmer at man lejlighedsvis
kører for stærkt.

Jeg er meget på de danske landeveje, og jeg må indrømme at gloriebilledet
fra visse herinde fra, kan jeg ikke genkende.

I pendlertræk om morgenen er den faste hastighed mellem 88-92 km/t - målt
med navigator og alskens extra snavs.

--
/Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-09 22:27

On Sun, 30 Aug 2009 23:21:30 +0200, "Frank Leegaard"
> [...]

>fra visse herinde fra, kan jeg ikke genkende.
>
>I pendlertræk om morgenen er den faste hastighed mellem 88-92 km/t - målt

Jeg har vist aldrig lagt skjul på, at min hastighed følger
omgivelserne - omend de mest ekstreme følger jeg ikke med. At jeg
lejlighedsvis har kastet mig ud i overhalinger som har kunnet medføre
bål og brand fra ordensmagtens skal da heller ikke være nogen
hemmelighed. Der er meeeget langt mellem disse begivenheder -
overhalinger med xxx km/t - men at følge pøblen med +x sker da
rimeligt ofte. Jeg nægter altså at starte min egen kø på M3 hvis begge
spor kører grænse +x

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:30

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> overhalinger med xxx km/t - men at følge pøblen med +x sker da
> rimeligt ofte. Jeg nægter altså at starte min egen kø på M3 hvis begge

Det er jo det. Der er forskel i mine øjne mellem at køre over
hastighedsbegrænsningen, og så køre for stærkt efter forholdene.

Man kan jo også omvendt sige at jeg netop kørte efter forholdene, for jeg
fik jo øje på "forhindringen" og satte hastigheden derefter.

--
/Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 22:38

> [...]
>
> Man kan jo også omvendt sige at jeg netop kørte efter forholdene, for jeg
> fik jo øje på "forhindringen" og satte hastigheden derefter.

Og netop der knækker filmen. 120-130 på en landevej vil til enhver tid være
for stærkt og uforsvarligt.
Netop en landevej er jo, som du bør vide, også trafiksted for fodgængere,
cyklister, knallertkørere foruden at der er tilstødende veje hvorfra nye
trafikanter kan komme. Så du var heldig at du havde blikket stift rettet
fremad, og din eneste forhindring var en trafikkontrol.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:41

Martin Bak wrote:
> [...]
> veje hvorfra nye trafikanter kan komme. Så du var heldig at du havde
> blikket stift rettet fremad, og din eneste forhindring var en

Du taler om forhold du ikke kender. Så lad være at spille politibetjent.

Den eneste reelle forhindring på pågældende sted, kunne muligvis være et
vildt dyr.

Jeg ved godt at 120-130 virker stærkt for en bornholmer. Heldigvis kommer i
så også sjældent på fastlandet.

--
/Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 22:50

> [...]
> vildt dyr.
>
> Jeg ved godt at 120-130 virker stærkt for en bornholmer. Heldigvis kommer

Det er nok oftere end du lige forestiller dig. Og i tilgift ved jeg rigtig
meget om landevejskørsel

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 23:23

Martin Bak wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok oftere end du lige forestiller dig. Og i tilgift ved jeg
> rigtig meget om landevejskørsel

Det kan jeg forstå, eftersom du vil befærde dig med 60 i venstre spor .-)

--
/Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-09 22:39

On Sun, 30 Aug 2009 23:30:12 +0200, "Frank Leegaard"
> [...]

>Man kan jo også omvendt sige at jeg netop kørte efter forholdene, for jeg
>fik jo øje på "forhindringen" og satte hastigheden derefter.

Nu satte jeg mig jo ikke til dommer over dig - men ironiserede over,
at strisserne snarere ville hente citronmåner og lade ham, der havde
skrevet bødeforlægget betale for dem ) Men.........det skulle nok
have været klarere skrevet.

Jeg er ingen engel derude og kan formodentlig ikke vinde "danmarks
bedste bilist" - ikke fordi jeg ikke ved, hvordan man nemmest kommer
igennem trafikken uden de store problemer (nåååh, jow - jeg kan ikke
zig-zagge gennem mega-køer). Men jeg kan uden tvivl de teoretisk
korrekte svar på spørgsmålene, men er ikke en ørn til
millimeterpræcise parkeringsmanøvrer ))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:45

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> zig-zagge gennem mega-køer). Men jeg kan uden tvivl de teoretisk
> korrekte svar på spørgsmålene, men er ikke en ørn til

Næe - jeg opfattede det heller ikke som at du satte dig som dommer.

Igen - folk kan IMHO sagtens køre stærkt og sagtens køre sikkert. Jeg vil
endda gå så vidt som at påstå at jeg der kørte 130 måske, er til mindre fare
end Martin Bak der jo befærder sig i venstre spor med 60 ,,,,

--
/Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-09 22:48

On Sun, 30 Aug 2009 23:44:34 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

<okay - klipper voldsomt>

> [...]
>endda gå så vidt som at påstå at jeg der kørte 130 måske, er til mindre fare
>end Martin Bak der jo befærder sig i venstre spor med 60 ,,,,

Jeg har da brugt de korte 2 spors strækninger til at komme forbi
"langsomme" hvor 130+ var nødvendigt. Men jeg var ikke imponeret af
mig selv bagefter - men alt var under kontrol.
Men jeg har dårlige nerver om morgenen nordgående forbi Roskildevej,
når midten er tom og "vi" ruller op mellem rækkerne med 60. For bare
en, der mener at han kan skifte og alle skal godt nok teste bremser

Hvorfor er det lige, at yderbanen er så fandens attraktiv?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 23:24

Ivan Madsen wrote:
> [...]
> en, der mener at han kan skifte og alle skal godt nok teste bremser
>
> Hvorfor er det lige, at yderbanen er så fandens attraktiv?

Hmm .. Lidt King of the Road parret med at man aldrig blev optaget på
Politiskolen?

--
/Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 22:53

> Igen - folk kan IMHO sagtens køre stærkt og sagtens køre sikkert. Jeg vil
> endda gå så vidt som at påstå at jeg der kørte 130 måske, er til mindre
> fare end Martin Bak der jo befærder sig i venstre spor med 60 ,,,,

Du har også svært ved at forstå ironi?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 23:26

Martin Bak wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du har også svært ved at forstå ironi?

Næe .. Det var da alvor?

Pis med dig Martin. Den bedste måde at kortslutte ironikere er at svare dem
med samme mønt ..

Derudover ved jeg jo at det cirka er topfarten på Bornholm ..

Så ingen tvinger dig til at køre over din og køretøjets evne.

--
/Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 23:32

> Næe .. Det var da alvor?
>
> Pis med dig Martin. Den bedste måde at kortslutte ironikere er at svare
> dem med samme mønt ..
>
> Derudover ved jeg jo at det cirka er topfarten på Bornholm ..

Du kommer ikke her så tit, kan jeg regne ud. Eller du hører måske til de
forbandede turister der gør at vi må snegle os rundt hele sommeren, og kun
kan give den gas om vinteren?

> Så ingen tvinger dig til at køre over din og køretøjets evne.

Ved du hvad? -Det er jeg faktisk glad for Tænk hvis vi var tvunget til
det.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-08-09 00:11

Martin Bak wrote:
> [...]
> de forbandede turister der gør at vi må snegle os rundt hele
> sommeren, og kun kan give den gas om vinteren?

Det er en del år siden mine 2 søstre efter en årrække på "øen" vendte
tilbage til "fastlandet"

> Ved du hvad? -Det er jeg faktisk glad for Tænk hvis vi var
> tvunget til det.

Det ved vi skam godt ikke kommer noget godt ud af. Derfor tvinger netop
ingen dig.

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-08-09 00:08

Martin Bak wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du har også svært ved at forstå ironi?

Nej - det er da dig der har det...

For jeg svarede jo bare ironisk tilbage ..

--
/Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-08-09 00:15

On Mon, 31 Aug 2009 01:08:25 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Nej - det er da dig der har det...
>
>For jeg svarede jo bare ironisk tilbage ..

apropos venstre spor.

Kom forleden muntert vandrende bag flokken efter vi havde passeret
sammenfletningen nord for Roskildevej - og vi er på M3 nordgående.
Det går fint med små 90.............indtil Tow-a-wreck fyren ikke kan
få plads i inderbanen. Nogen havde flyttet hans afkørsel et par
kilometer sydpå, så'eh....vi måtte holde stille indtil 4WD-fjolset
havde fået plads indenfor. (normalt plejer typen bare at vride rattet
til højre og køre........for de er STOOORE - en LandCruiser havde da
intet problem med den manøvre tidligere på ugen, da jeg ulykkeligvis
lå indenfor, så det var valget mellem bøjet front eller give plads)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-08-09 00:22

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> intet problem med den manøvre tidligere på ugen, da jeg ulykkeligvis
> lå indenfor, så det var valget mellem bøjet front eller give plads)

Syd for Vejlebroen i mandags var der en lastbil der pludselig svingede en
meter over i højre spor da jeg var ved at passere.

Hidsig dytten fik ham tilbage igen. Hvorvidt han sov - læste avis, eller
SMSede, aner jeg ikke.

Sådan en lastbil med hænger fylder jo godt i landskabet. Lige der på de
kanter køres der desuden så tæt, at man ikke nødvendigvis kan bremse sig ud
af problemerne, men tværtimod skaber dem.

--
/Frank

Fra : Brian H

Dato : 02-09-09 21:16

> Hvor svært et det lige det er?
>
> Hvad tror du policen ville sige til sådan en sådan en "tilståelsessag".
>
> Jeg er sikker på at der vil blive grinet til kaffebordet.

Du tror jo at jeg mener det! Det kan jeg li' :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-09-09 23:03

Brian H wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Du tror jo at jeg mener det! Det kan jeg li' :)

Som allerede sagt til Martin.

Ironikere er bedst behandlet med deres egen medicin.

For hvem er det nu der narrer hvem så?

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 22:04

Martin Bak wrote:
> [...]
> andre grunde end bredden og antallet af spor der retfærdiggør
> forskellen i hastighedsbegrænsningen. Du har stået til mindst et

Gu gjorde jeg da så...

--
/Frank

Fra : KASO

Dato : 02-09-09 08:37

> [...]
> den lavede bule i fronten.
>
> Tør slet ikke tænke på hvad en ræv eller rådyr forårsager :-/

Jeg har trillet hen over en rotte, 2-3 katte og nogle duer. Seneste tilfælde
var på en stille villavej, hvor jeg drejede om hjørnet med ca. 20 km/t. Der
sad 2 duer, som jeg naturligvis forventede flyttede sig, når jeg nu kom
trillende - men den ene var åbenbart så glad for hvad den end havde fundet
på vejen, så den flyttede sig ikke - og gør det nu aldrig mere......

Fra : TL

Dato : 02-09-09 12:11

On Wed, 2 Sep 2009 09:36:42 +0200, in dk.fritid.bil "KASO"
<SUK@nospam.invalid> wrote:

> [...]
>trillende - men den ene var åbenbart så glad for hvad den end havde fundet
>på vejen, så den flyttede sig ikke - og gør det nu aldrig mere......

Jeg ramte for mange år siden en kat - ikke morsomt. For nyligt fik jeg
så i go-cart i Macau, utilsigtet, ram på den største og fedeste rotte
jeg har set. Det værste var dog nok da jeg var i en taxi midt om
natten i Kina, og chaufføren kørte over for rødt uden at sænke farten,
og ramte en hund. Han (chaufføren) ikke så meget som blinkede og
fortsatte ufortøvet med speederen i bund. Jeg havde godt nok sagt, at
jeg skulle skynde mig til lufthavnen....

Fra : Armand

Dato : 03-09-09 01:42

SnipSnapSnude skrev:

> [...]
> den lavede bule i fronten.
>
> Tør slet ikke tænke på hvad en ræv eller rådyr forårsager :-/

- - - Endsige hvorledes det er at være motorcyklist i samme situationer =

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-09-09 07:24

Armand wrote:

> - - - Endsige hvorledes det er at være motorcyklist i samme situationer
> =

Jeg tog et rådyr i sommers på min TDM. Jeg var ret glad for at det var
et kid ..

Jeg måtte aflive det bagefter (heldigvis kunne det ikke løbe så langt),
og ringede til Falck der ville tage ud og hente stegen til grillen
formoder jeg.

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-09-09 07:28

Torben Scheel skrev:

> Jeg måtte aflive det bagefter (heldigvis kunne det ikke løbe så
> langt), og ringede til Falck der ville tage ud og hente stegen til
> grillen formoder jeg.

Bliver vist afleveret på det nærmeste plejehjem!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-09-09 07:32

Hans Paulin (6310) wrote:

> Bliver vist afleveret på det nærmeste plejehjem!?

Så er jeg for en gangs skyld glad for min fremtrædne alder

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-09-09 07:32

Torben Scheel wrote:

> Så er jeg for en gangs skyld glad for min fremtrædne alder

fremskredne, naturligvis :-/

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-09-09 08:04

Torben Scheel skrev:

> fremskredne, naturligvis :-/

Naturligvis!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 03-09-09 10:07

Torben Scheel skrev:

> Jeg tog et rådyr i sommers på min TDM. Jeg var ret glad for at det var
> et kid ..

Der var sq da engang én på motorcykel-gruppen der fik punkteret
bensintanken af geviret på et rådyr han påkørte =

--
Armand.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 15:55

Hans Paulin (6310) wrote:
> Klippede en gråsse forleden; i dag var der et par venlige damer der
> gjorde opmærksom på at "der hang noget forneden"... :
>
> http://kortlink.dk/6wgg

Undervognen siger "Dinitrol"

--
/Frank

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-08-09 16:39

Fra : Brian Lund

Dato : 31-08-09 07:19

> Klippede en gråsse forleden; i dag var der et par venlige damer der gjorde
> opmærksom på at "der hang noget forneden"... :

Det eneste jeg har ramt endnu har været en hare, ihvertfald hvad jeg har
lagt mærke til... Det er muligt der er røget en lille fugl eller to...

Men på arbejdet har vi en kæmpe grund hvor der på nok 75% eller mere af
grunden er græs/eng og der er selvfølgeligt et splinternyt hegn rundt om
hele molevitten... Det VRIMLER med harer! Mikkel har ikke fundet en vej ind
endnu, de harer er simpelthen overalt! Man burde fange en ræv og lukke ind.

Brian

Fra : mit_fornavn@overmark~

Dato : 01-09-09 21:53

> [...]
> Klippede en gråsse forleden; i dag var der et par venlige damer der gjorde
> opmærksom på at "der hang noget forneden"... :

Egentlig imponerende hvad der kan ske hvis man kører lidt hurtigt og rammer
et dyr.

http://forums.motivemag.com/zerothread?cmd=print&id=4511134

trælst at have været ude og lufte porschen eller nyde synet af heste mod
en....¨

mvh Per

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-09-09 23:32

mit_fornavn@overmarken.dk skrev:

> trælst at have været ude og lufte porschen eller nyde synet af heste
> mod en....¨

Jeg klippede osse en solsort fornylig på den 4-sporede vej syd for Kruså
hvor man må køre op til 120 km/t hvilket jeg gjorde

Den ramte ret præcist samme sted som dér hvor den Honda du linker til blev
ramt og "fløj" bagefter i en stor bue ud til højre

Det støjede så meget at jeg ikke var blevet overrasket hvis ruden var blevet
smadret sammen med A-stolpen hvilket dog ikke skete
Hans
www.zofiaoghans.dk