IAA 2009 - nogen der ska' afsted?
Fra : Mogens

Dato : 29-08-09 18:41

Så er der snart biludstilling i Frankfurt - det starter den 17/9.
Er der mon nogen herinde fra, der skal derned?
www.iaa.de
Info: 100 DKK for en een-dags-billet, hverdag...

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-09 23:14

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> Så er der snart biludstilling i Frankfurt - det starter den 17/9.
> Er der mon nogen herinde fra, der skal derned?
> www.iaa.de
> Info: 100 DKK for en een-dags-billet, hverdag...

Jep, Martin Johansen og jeg har aftalt at vi kører med dig - du véd det bare
ikke endnu.
Aftalen er at vi skiftes til at ha' bagsædet. Vi skifter for hver 100 km -
d.v.s. hver 20 - 25. minut. *LOL*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-09 23:16

On Mon, 31 Aug 2009 00:13:51 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ikke endnu.
>Aftalen er at vi skiftes til at ha' bagsædet. Vi skifter for hver 100 km -

Hmmm...........troede mere på den hvis du skrev hvert 15. minut ))
Eller ved hvert eneste tankstelle ))

Fra : Mogens

Dato : 31-08-09 05:08

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Det er jo det :)

> Eller ved hvert eneste tankstelle...

Det ville være for kedeligt - man skal holde dampen oppe.
Bilen kører typisk 400 km mellem tankningerne...

Fra : Mogens

Dato : 17-09-09 03:46

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Så er der snart biludstilling i Frankfurt - det starter den 17/9.

Meget overraskende igår at se på TV2, at der står flere haller gabende
tomme. Det er da vist første gang i historien, at dét er sket...

Fra : Henrik B.

Dato : 17-09-09 06:30

> "Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Meget overraskende igår at se på TV2, at der står flere haller gabende
> tomme. Det er da vist første gang i historien, at dét er sket...

Fordi de ikke er/var færdige med at opbygge standene. Udstillingen åbner jo
først offielct i dag. )

--
http://www.saabklub.dk/