Autopa.se
Fra : Mogens

Dato : 29-08-09 18:06

Den lokale Ferrariforhandler www.autoropa.se har i øjeblikket en lang række
superbiler stående til salg i Malmö. Mercedes SLR, Koenigsegg CCX, Ferrari
599, Ferrari Superamerica F1, F430 Scuderia F1, Jaguar XKR Racing, Bentley
Continental GT og Aston Martin DB9 for blot at nævne nogle. Derudover er der
et hav af Maserati-biler i alle afskygninger.

Jeg var ude at se dem idag og faldt i svime over en yderst sjælden sag, som
hedder '05 Ferrari 575M F1 GTC:
www.autoropa.se/webgate/_cars/_car_detail.aspx?MenuID=4802&GroupID=5062&ItemID=5393&disable=yes

Fra : Tom

Dato : 29-08-09 18:33

Mogens skrev:
> [...]
> nogle. Derudover er der et hav af Maserati-biler i alle afskygninger.
>
> Jeg var ude at se dem idag og faldt i svime over en yderst sjælden sag,

....og jeg var henne og røre ved en Enzo i dag på Padborg Park mmmmh,
lækker lyd fra sådan en lile fiks sag

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 29-08-09 18:43

"Tom" <bmw@bmw.dk> skrev i meddelelsen

> ...og jeg var henne og røre ved en Enzo i dag på Padborg Park mmmmh,
> lækker lyd fra sådan en lile fiks sag

Danske plader?

Jeg har siddet bag rattet i Ferrari Enzo no. 399
(den sidste der blev bygget)

Fra : Tom

Dato : 29-08-09 19:01

Mogens skrev:

> Danske plader?
>
> Jeg har siddet bag rattet i Ferrari Enzo no. 399
> (den sidste der blev bygget)

Nej der var slet ingen plader på den, men fik da optaget en HD video af
den og kigget den langt ned i motorrummet
Desuden var der en million andre ferrari'er til en kold og regnfuld dag :o/
Man kunne få i tur i enzo'en for 3.000 Kr, men vejret var simpelthen for
dårligt i dag.
Tror faktisk også jeg så en 575 i dag, i en afskyelig champagnebrus
farve...stod det til mig røg den til maleren med det samme

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 29-08-09 19:57

> [...]
> :o/
> Man kunne få i tur i enzo'en for 3.000 Kr, men vejret var simpelthen for

Super fint vejr idag - sol over landet, men blæst

> Tror faktisk også jeg så en 575 i dag, i en afskyelig champagnebrus
> farve...stod det til mig røg den til maleren med det samme

Den ska være rød, IMO...