LOL De er godt nok vakse på eb.dk
Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-09 12:32

Fra : Tom

Dato : 28-08-09 14:43

Martin Bak skrev:
> Seneste nyt i biler:
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/article1213061.ece

og den svenske stat har sagt at den IKKE vil støtte SAAB

--
Tom

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 28-08-09 14:53

On Fri, 28 Aug 2009 15:42:54 +0200, Tom <bmw@bmw.dk> wrote:

>og den svenske stat har sagt at den IKKE vil støtte SAAB

>--

Det gør de nok alligevel, når de finder ud af, at alternativet er at
hele Trollhättan skal på dagpenge.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-08-09 17:35

folmer@rasmussen.dk wrote:

> Det gør de nok alligevel, når de finder ud af, at alternativet er at
> hele Trollhättan skal på dagpenge.

Havde sosserne haft magten og ikke moderaterne, havde du ganske givet fået
ret. Nu er jeg voldsomt i tvivl.

Det gør jo også indtryk at selve statsministeren kommer med ½ vrede udfald
mod Königsegg & Co og deres finansiering.

--
/Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-09 08:30

> Seneste nyt i biler:
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/article1213061.ece

Sikke noget fusk... Artiklen af Anders Berner blev skrevet og lagt på i går,
den 28. august. Den var også dateret den 28. august.

Jeg skrev en kommentar til artiklen, og ved midnatstid har Anders Berner så
selv skrevet, at det er rigtigt nok at han har sovet i timen.

Men hov! Nu er artiklen pludselig dateret den 18. august! Fusk!

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-09 08:36

> [...]
> så selv skrevet, at det er rigtigt nok at han har sovet i timen.
>
> Men hov! Nu er artiklen pludselig dateret den 18. august! Fusk!

Dokumentation:
http://bilmodel.dk/Nyheder/Saab_atter_p%E5_svenske_h%E6nder_10143

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Brian

Dato : 29-08-09 12:34

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Men hov! Nu er artiklen pludselig dateret den 18. august! Fusk!

Hehe - det er dælme sølle journalistik.

/Brian