Langtidsparkering i Odense
Fra : -V-

Dato : 27-08-09 00:26

Jeg skal på togtur med afgang fra Odense Banegårdscenter, og leder
efter et sted at langtidsparkere (dvs. ca. 4 dage) kareten.

Jeg er ikke kendt i Odense - er der nogen der ved, hvor man kan
parkere i den periode, uden at skulle på fattiggården bagefter?

PFT,

-V-

Fra : Allan F

Dato : 27-08-09 09:48

"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv i bunden af Bredstedgade - det er gratis.

Fra : A.Kaup

Dato : 27-08-09 14:35

On 27 Aug., 08:26, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeg er ikke kendt i Odense - er der nogen der ved, hvor man kan
> parkere i den periode, uden at skulle på fattiggården bagefter?

Tror også der kan findes et eller andet nede på havnen - 7 min gang
fra banegården.
Mvh. Akaup

Fra : -V-

Dato : 31-08-09 13:41

On Aug 27, 10:47 am, "Allan F" <A_Fol...@post5.tele.dk> wrote:

> Jeg er ikke kendt i Odense - er der nogen der ved, hvor man kan
> parkere i den periode, uden at skulle på fattiggården bagefter?

Det blev Bredstedgade, hvor der var plads og ingen automater.

Tak for forslaget.

-V-