Snakeoil i Jylland.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-08-09 22:05

Jeg begynder at lure på, om det der med ukurante olieprodukter er
sådan en jysk ting?

På den ovenfor nævnte tur til Jylland passerede vi ufattelige mængder
af tanke, med navne på propdukterne, som jeg aldrig har hørt om før.

Jeg kan s'gu ikke huske hvad de kaldte sig, men med undtagelse af 123,
som er Statoils svar på lavpris, så var resten ukendt for mig.

Det er måske der forklaringen ligger på, at det er nødvendigt med Tec
2000???

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Anders Majland

Dato : 26-08-09 22:57

> På den ovenfor nævnte tur til Jylland passerede vi ufattelige mængder
> af tanke, med navne på propdukterne, som jeg aldrig har hørt om før.
> Jeg kan s'gu ikke huske hvad de kaldte sig

ok, dk, haahr, metax ?

Fra : Henrik B.

Dato : 27-08-09 06:16

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> ok, dk, haahr, metax ?

Nævnte 1-2-3, HK (Hornsyld Købmandsgård) m.fl.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 27-08-09 08:48

On Thu, 27 Aug 2009 07:16:29 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

>Nævnte 1-2-3, HK (Hornsyld Købmandsgård) m.fl.

>--

Der var den s'gu. Lige netop Hk var et af mærkerne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 27-08-09 08:44

Nej nej, meget mere snakeoil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-08-09 23:07

folmer@rasmussen.dk wrote:
> [...]
>
> Jeg kan s'gu ikke huske hvad de kaldte sig, men med undtagelse af 123,
> som er Statoils svar på lavpris, så var resten ukendt for mig.

Det er den slags vi bruger til at overloade en sjællanderhjerne med. Bare
se - du kan jo intet huske?

> Det er måske der forklaringen ligger på, at det er nødvendigt med Tec
> 2000???

Nu tror jeg så kun en enkelt ½tysker bruger produktet.

--
/Frank

Fra : Leif

Dato : 27-08-09 21:08

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen news:ue8b951ls66v1ldngl1v6avipk618hjfta@4ax.com...
> [...]
>
> Jeg kan s'gu ikke huske hvad de kaldte sig, men med undtagelse af 123,
> som er Statoils svar på lavpris, så var resten ukendt for mig.

F24 er Q8 lavpris / ubemandede stationer

/Leif