Går Qpark i retten m P-bøde?
Fra : SnipSnapSnude

Dato : 26-08-09 20:24

Har fået en P-bøde fra Q-park og vil høre om de slæber folk i retten og har
andre sanktionsmuligheder hvis man ikke betaler?

Fik en fra Europark for 5 år siden og de truer bare med bål og brand en
gang om året uden at der sker mere, så de har ikke fået noget ud af mig

Fra : Mogens

Dato : 26-08-09 20:28

www.vinaa.dk/advokat/07-vejledninger/europark.html

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 08-09-09 13:22

SnipSnapSnude skrev:
> [...]
>
> Fik en fra Europark for 5 år siden og de truer bare med bål og brand en
> gang om året uden at der sker mere, så de har ikke fået noget ud af mig

Hvis du har fået en parkeringsafgift som er korrekt er du da en dum skid
hvis du ikke betaler.
Mvh
Benjamin R. Giversen

--
Nu med hjemmeside: www.brgiversen.dk
Ja tak til frivillig organdonation.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-09-09 06:47

On 26 Aug., 21:24, SnipSnapSnude <SnipSnapSn...@SnipSnapSnude.invalid>
wrote:
> [...]
>
> Fik en fra Europark for 5 år siden og de truer bare med bål og brand en
> gang om året uden at der sker mere, så de har ikke fået noget ud af mig

Hvis du virkelig har parkeret ulovligt og reelt har fortjent bøden er
det dælme tøsedrengeagtigt ikke at være et mandfolk at tage sin
straf.

Jeg ønsker da ingen p-bøder eller andre bøder, men ville jeg engang få
sådan en og den er fair, ville jeg betale den som en mand.

--
Christian