Lidt Formel 1...
Fra : Ukendt

Dato : 23-08-09 01:35

Hvorfor kører Michael Schumacher alligevel ikke i denne weekend? Jeg er lige
kommet hjem fra ferie, og blev overrasket da jeg så at han slet ikke var med
i feltet som det ellers lod til for 4 uger siden.

Jørgen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-08-09 01:42

"Jørgen F." <ingen mail> wrote in

> Hvorfor kører Michael Schumacher alligevel ikke i denne weekend? Jeg
> er lige kommet hjem fra ferie, og blev overrasket da jeg så at han
> slet ikke var med i feltet som det ellers lod til for 4 uger siden.

Han har en skade i nakken fra februar måned, som blev væære af hans først
træning. Så det er helbredsmæssige årsager.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-08-09 07:10

"Jørgen F." skriver:

> Hvorfor kører Michael Schumacher alligevel ikke i denne weekend? Jeg er lige
> kommet hjem fra ferie, og blev overrasket da jeg så at han slet ikke var med
> i feltet som det ellers lod til for 4 uger siden.

Han væltede for nogen tid siden på motorcykel og pådrog sig en skade i
nakken. Denne skade gør at han ikke kan køre F1 længere.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens

Dato : 23-08-09 08:02

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Han væltede for nogen tid siden på motorcykel og pådrog sig en skade i
> nakken. Denne skade gør at han ikke kan køre F1 længere.

www.michael-schumacher.de skriver han ganske lidt om det.
Direkte link fra MS' web-side:
www.motorsport-magazin.com/structured/index.php?id=25&ref_id=msuk0edf9b70892&story_id=72180
www.motorsport-magazin.com/structured/index.php?id=25&ref_id=msuk0edf9b70892&story_id=72207