Syn af brugt bil ?
Fra : Kim

Dato : 21-08-09 14:28

Har privat købt en Polo 1.6 kontant betaling med FDM's slutseddel.
Omregistreret i mit navn d 9-07-2009 på motorkontor 87.
Første indregistrering d 16/10-1995.

Fik den sidste synsseddel med hvor der står:

Helsingør Bilsyn
H. P. Christensens Vej 1
3000 Helsingør
4921 6020

Synsrapport
Den 27-08-2007 har vi foretaget periodisk syn 1. gang af
deres køretøj. Synet er fortaget af Synsinspektør Amer Kustric.
Køretøjet er godkendt
Ved synet konstaterede vi ingen fejl ved køretøjet.

Vi har nu 21-08-2009 og jeg har intet brev fået
ved. nyt syn.

Hvad kan være gået galt ?

Hvordan vil I forholde Jer ?

Mvh Kim

Fra : Ivan Madsen

Dato : 21-08-09 16:13

On Fri, 21 Aug 2009 15:28:16 +0200, "Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk>
wrote:

> [...]
>Køretøjet er godkendt
>Ved synet konstaterede vi ingen fejl ved køretøjet.
>
>Vi har nu 21-08-2009 og jeg har intet brev fået

Hvis ikke der står noget specielt om synsdato på reg. attesten så er
den synet i god tid sidste gang og du vil blive kaldt til syn her
først i september med frist til 16.10. Forudsat der ikke igen er
opstået forsinkelser i systemet, men det er der vist ikke.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-08-09 16:50

"Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad kan være gået galt ?

Måske indkaldelsen er sendt til den tidligere ejer (sælgeren) af bilen inden
salget?
Ellers kan det være, at den er synet før tid sidste gang (6 mdr før er vist
grænsen), så du først får ny indkaldelse omkring september/oktober.

> Hvordan vil I forholde Jer ?

Kontakte tidligere ejer eller motorkontoret, for at høre.
Men bilen skal vel bare til syn, så der er vel ikke så meget der.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport