Hjælp, min bil vil ikke rigtigt tage gasse~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-08-09 13:19

Det er kun når den rigtigt skal arbejde for sagen, at den ligesom "taber
pusten".
Se/hør evt. her:
http://www.youtube.com/watch?v=F5v-aR6_5O0

Hva' ka' jeg gøre ved det, da det er ret irriterende, især i tæt trafik.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Allan F

Dato : 21-08-09 13:41

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=F5v-aR6_5O0
>
> Hva' ka' jeg gøre ved det, da det er ret irriterende, især i tæt trafik.

Du har for fed blanding - der er en masse brændstof, der ryger uforbrændt ud
gennem udstødningen.

Fra : NHF

Dato : 21-08-09 16:27

Hej

Nye Bosch tændrør vil hjælpe

NHF, Århus

Fra : Vandmanden

Dato : 21-08-09 10:05

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-08-09 20:04

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=F5v-aR6_5O0
>
> Hva' ka' jeg gøre ved det, da det er ret irriterende, især i tæt trafik.

Beklager, men der er intet at stille op med det.
Dog ville jeg vævre mere bekymret for bremserne.
De ikke ser ud til at virke, medmindre der er biler foran.

Det der med at bilen ikke tager gassen er da klokke klart.
Det er jo fordi du har snuppet al gassen og sendt den videre til os andre

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i