Min nye bil :o)
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-08-09 08:42

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1208947.ece :

"Rolls-Royce er klar med en overdådig Phantom - specielt til det arabiske
marked..."
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 21-08-09 20:23

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1208947.ece :
> "Rolls-Royce er klar med en overdådig Phantom - specielt til det arabiske
> marked..."

Nice - den ér sgu da impressive :)
Men hold da helt kæft en afskrivning, man skal regne med.
Hint: www.mobile.de

Fra : Leo_Jensen

Dato : 21-08-09 13:34

On 21 Aug., 21:22, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> Nice - den ér sgu da impressive :)
> Men hold da helt kæft en afskrivning, man skal regne med.
> Hint:www.mobile.de

Hvis man bare regner i procenter er det vel ikke så galt ?

Leo

Fra : Mogens

Dato : 21-08-09 20:37

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis man bare regner i procenter er det vel ikke så galt ?

"Statistik" er taknemmelig - jég regner i euro

Fra : Henrik B.

Dato : 21-08-09 21:23

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1208947.ece :

Siger mig absolut intet....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 21-08-09 21:47

> Siger mig absolut intet....

Det er nok fordi, du kommer fra en landsdel, hvor det er dårlig skik at føre
sig frem. I andre grene af verden er dette imidlertid et must - for at kunne
gøre forretning...

Fra : Henrik B.

Dato : 21-08-09 22:14

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det er nok fordi, du kommer fra en landsdel, hvor det er dårlig skik at
> føre sig frem.

Det syn's jeg nu ellers der er massere der gør... )

> I andre grene af verden er dette imidlertid et must - for at kunne gøre
> forretning...

Simple mennesker...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Leo_Jensen

Dato : 21-08-09 23:21

On 21 Aug., 23:13, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Det syn's jeg nu ellers der er massere der gør...  )

> Simple mennesker...

I realiteten er det nok et ret lokalt fænomen at kunne lave forretning
ubarberet og i udtrådte træsko. Måske er det os nordboere der er
simple... ?

Leo

Fra : Henrik B.

Dato : 22-08-09 08:16

> I realiteten er det nok et ret lokalt fænomen at kunne lave forretning
> ubarberet og i udtrådte træsko. Måske er det os nordboere der er
> simple... ?

Nu er der i mine øjne langt fra den personlige hygiejne og fremtoning, og så
til at skulle ankomme i en speciel ekvipage. Det er trods alt manden og ikke
køretøjet man forhandler med...

Men det er egentlig helt ved siden af pointen, det Mogens svarer. Uanset om
jeg blev tvunget til at køre i bilen, så siger den mig ikke en ski' - stort
grimt lokum, indrettet med henblik på gamle mennesker, med cigarkassetræ
over det hele...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 22-08-09 09:09

> Nu er der i mine øjne langt fra den personlige hygiejne og fremtoning, og
> så til at skulle ankomme i en speciel ekvipage. Det er trods alt manden og
> ikke køretøjet man forhandler med...

et hænger sammen :)

> [...]
> om jeg blev tvunget til at køre i bilen, så siger den mig ikke en ski' -
> stort grimt lokum, indrettet med henblik på gamle mennesker, med

Engelsk konservatisme, vel...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-08-09 17:17

Henrik B. skrev:

> [...]
> om jeg blev tvunget til at køre i bilen, så siger den mig ikke en ski' -
> stort grimt lokum, indrettet med henblik på gamle mennesker, med

Det er vel heller ikke en forretningsbil, men den der demonstrerer hvem
der har flest penge?

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-09 23:26

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er vel heller ikke en forretningsbil, men den der demonstrerer hvem
> der har flest penge?

Det kunne jeg finde masser af andre biler, som i mine øjne ville være en
langt federe måde at gøre dét på...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-09-09 21:56

Henrik B. skrev:

> Det kunne jeg finde masser af andre biler, som i mine øjne ville være en
> langt federe måde at gøre dét på...

Muligt, men er de dyre NOK?

Fra : Henrik B.

Dato : 03-09-09 22:08

> Muligt, men er de dyre NOK?

Tjah, en MB McLaren SLR er vel, eller en Koenigsegg eller.....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Martin [6000]

Dato : 22-08-09 09:36

> [...]
> om jeg blev tvunget til at køre i bilen, så siger den mig ikke en ski' -
> stort grimt lokum, indrettet med henblik på gamle mennesker, med

Tvunget? Du skal ikke komme og sige du ikke får bare en smuler pivert på
ved at sidde bag rattet i den og køre en længere tur....

Jeg gad ikke selv eje den - den er for pompøs på den forkerte måde til
min smag.. men KØRE den?? Ja for helvede ja tak!

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-08-09 19:33

> Egentlig ikke....synes som sagt ikke at der er noget som helst over den
> bil.

Fis med dig.. Bare fordi den ikke er bygget i Sverige :P

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-08-09 20:03

> Jeg er ikke meget for det, men jeg er sgu enig med Henrik.

Kan godt forstå du vævrer lidt ved det...

> Den bil er
> meget lidt tiltalende. Jeg ville føle mig som en idiot med for mange
> penge, af at køre i sådan et skur med små Nefa lygter foran. Den eneste
> fede detalje, er bagdørene

Bare den power, kvalitet og udstråling den bil har gør at selvom jeg ikke
synes den er pæn, rimelig pænt meget godt gad fyre den af...

Bare for at have prøvet det?!?

> Jeg kommer nok heller aldrig i RR kundesegmentet alligevel, så de
> overlever sgu nok til trods for min mening...

Heller ikke jeg..

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-08-09 20:44

> Poweren slåes jo ihjel af klodsens vægt.

Gør den?

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-08-09 21:41

> Ja, i mine øjne er 6,0 sek. ikke hurtigt, med en 6,7-liters motor ude
> foran...

Derfor kan den stadig sætte hjulene rundt

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-08-09 22:06

Den Sun, 23 Aug 2009 22:52:25 +0200 skrev Henrik B.:

> "Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet???

Nej men Clarkson har prøvet i en et par RR's så vidt jeg husker

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-08-09 08:57

> Naa... det er lidt som at hoppe på den tykke pige i baren på Crazy Daisy
> - bare for at have prøvet det

NEMLIG!!

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-08-09 08:57

> Kom igen Martin..

Nix :)

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-08-09 14:14

On Thu, 20 Aug 2009 09:42:19 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1208947.ece :
>
>"Rolls-Royce er klar med en overdådig Phantom - specielt til det arabiske
>marked..."

Så hellere den Bentley, som jeg blev overhalet af i går.

Fly

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-08-09 21:24

> Nååå... det er _dig_ der står og hænger i baren sammen med trunterne -
> god stil

Ja men næste gang så lad lige være med at skubbe til mig i bare iver for
at komme til ))

Fra : Martin [6000]

Dato : 25-08-09 22:15

> Hmm... hvem tror du da, at jeg prøvede at komme til ?

Forhåbentlig ikke mig...