Mercedes B model årg. 2008 - sprog i displ~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-08-09 05:56

Min kære fader har købt sådan en Mercedes B fra 2008, men infodisplayet
viser tekst på tysk og istedet for km/l så viser den l/100 km. Er der nogen
der ved, hvordan man sætter den til dansk tekst og km/l (hvis den da kan
det)?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?

Fra : claus.b.p.

Dato : 20-08-09 09:22

".°o.O Thomas O.o°." <[pudekamp]@it.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> viser tekst på tysk og istedet for km/l så viser den l/100 km. Er der
> nogen der ved, hvordan man sætter den til dansk tekst og km/l (hvis den da

Der er opsætningsmenu hvor man kan vælge sprog, se instruktionsbogen!
Man kan sikkert ikke vælge dansk, men engelsk, hvis han har det bedre med
det.
liter / 100 km kan der ikke laves om på. (Med mindre du hellere vil have
gallon/mile)

/Claus

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 20-08-09 22:29

> Der er opsætningsmenu hvor man kan vælge sprog, se instruktionsbogen!

Enig, kig der, jeg tror du endda du kan få dansk sprog. Iøvrigt kan de nogle
gange betale sig at vælge "japansk" indstilling, på nogle biler får man så
km/l opmålinger... (men forhåbentligt engelsk sprog)