Tec2000
Fra : Fly Christensen

Dato : 15-08-09 16:51

Vi har lige brugt lidt lørdagen på at ryde op i garagen og diverse andre
steder.
Her finder jeg en flaske Tec2000!

Hvad nu? Skal den på genbrugspladsen eller kan jeg bruge det i min ST220
eller på Galaxyen?

Fly

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 15-08-09 16:59

On Sat, 15 Aug 2009 17:51:23 +0200, Fly Christensen wrote:

> [...]
> steder.
> Her finder jeg en flaske Tec2000!
>
> Hvad nu? Skal den på genbrugspladsen eller kan jeg bruge det i min ST220

Der er nogen der siger at den er god med bananer og en kasse tomater.
Vistnok.

Fra : Tom

Dato : 15-08-09 17:00

> [...]
> steder.
> Her finder jeg en flaske Tec2000!
>
> Hvad nu? Skal den på genbrugspladsen eller kan jeg bruge det i min ST220

Send det straks til:

KOMMUNEKEMI A/S
Lindholmvej 3
DK-5800 Nyborg

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 15-08-09 17:09

Fly Christensen skrev:
> [...]
> steder.
> Her finder jeg en flaske Tec2000!
>
> Hvad nu? Skal den på genbrugspladsen eller kan jeg bruge det i min ST220

Er din garage frostfri?
Hvis ikke, så læs lige efter om sagerne kan tåle frost!
Hvis ikke, så er det kun et sprøgsmål om hvorledes man bortskaffer
olieprodukter dér hvor du bor!

--
Armand.

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-08-09 08:17

On Sat, 15 Aug 2009 18:09:23 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Er din garage frostfri?
>Hvis ikke, så læs lige efter om sagerne kan tåle frost!
>Hvis ikke, så er det kun et sprøgsmål om hvorledes man bortskaffer
>olieprodukter dér hvor du bor!

Sådan noget skal da være frostsikkert. Når det er i bilen, er det jo
heller ikke sikret mod frost.

Fly

Fra : Armand

Dato : 16-08-09 12:22

Fly Christensen skrev:

> Sådan noget skal da være frostsikkert. Når det er i bilen, er det jo
> heller ikke sikret mod frost.

Du siger noget; men jeg har da bemærket at ét af teflon-vidundermidlerne
netop havde den klausul påtrykt!
Måske en disclaimer producenten altid kan benytte overfor brugere der
klager over manglende virkning eller sammenbrændte motorer :-/

--
Armand.

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-08-09 13:21

On Sun, 16 Aug 2009 13:22:00 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

> [...]
>Måske en disclaimer producenten altid kan benytte overfor brugere der
>klager over manglende virkning eller sammenbrændte motorer :-/

"Nå hår do wæl æ hatt di bikl te å stå uinfår i æ frostwær?"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-08-09 17:20

Fly Christensen wrote:
> [...]
> andre steder.
> Her finder jeg en flaske Tec2000!
>
> Hvad nu? Skal den på genbrugspladsen eller kan jeg bruge det i min

Send den til Eque ...

Han betaler nok gerne portoen.

--
/Frank

Fra : Claus Frørup

Dato : 15-08-09 21:15

Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

> [...]
>steder.
>Her finder jeg en flaske Tec2000!
>
>Hvad nu? Skal den på genbrugspladsen eller kan jeg bruge det i min ST220

Sprøjt det på forruden...... så glider viskerne hurtigere så du får
bedre udsyn når det regner...

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-08-09 08:16

On Sat, 15 Aug 2009 22:15:18 +0200, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

>Sprøjt det på forruden...... så glider viskerne hurtigere så du får
>bedre udsyn når det regner...

Det var faktisk et ærligt spørgsmål, Claus.

Jeg har da læst lidt af slåskampen, men det kan jo være to/tre
fanatikere, som slås.

Fly

Fra : Claus Frørup

Dato : 16-08-09 08:51

Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

>Det var faktisk et ærligt spørgsmål, Claus.
>
>Jeg har da læst lidt af slåskampen, men det kan jo være to/tre
>fanatikere, som slås.

Seriøst, så ville jeg sende det på genbrugspladsen.
Jeg har ikke megen tiltro til alle disse vidunderprodukter.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-08-09 14:02

Claus Frørup wrote:
> Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

> Seriøst, så ville jeg sende det på genbrugspladsen.
> Jeg har ikke megen tiltro til alle disse vidunderprodukter.

Jeg skulle heller ikke nyde noget i min bil.

Dog ville jeg nok tage chancen hvis jeg havde en Sjærra fra 80erne.

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-09 22:13

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Dog ville jeg nok tage chancen hvis jeg havde en Sjærra fra 80erne.

Godt at høre Frank.
Så ville du alligevel anvende det
hvis det kom dêrtil...Det er altså
mere bilen som produktet Tec2000..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-08-09 22:57

> Godt at høre Frank.
> Så ville du alligevel anvende det
> hvis det kom dêrtil...Det er altså
> mere bilen som produktet Tec2000..

Hvad kan man finde en gearkasse til en Sjærra for ? 400?

Hvad koster en 6 trins til en Galph TDI? .. Nok nærmere det 40 dobbelte.

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-09 23:00

> Hvad kan man finde en gearkasse til en Sjærra for ? 400?

Hæld nu bare additivet i.

> Hvad koster en 6 trins til en Galph TDI? .. Nok nærmere det 40 dobbelte.

Ja det blir' jo dyrt når der skal
6 trin til før lortet kan holde...

Fra : Martin Bak

Dato : 16-08-09 23:04

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad koster en 6 trins til en Galph TDI? .. Nok nærmere det 40 dobbelte.

Føjda! Det var dyrt. Så hvis boksen stopper på sådan en lille æske, så må
det
være direkte til "the graveyard" med svineriet. Håber da man kan få lidt for
fælgene...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-08-09 23:37

Martin Bak wrote:
> [...]
> så må det
> være direkte til "the graveyard" med svineriet. Håber da man kan få

Nu er 16K jo intet større problem for en Galph. Den har utrolig høj
gensalgsværdi. Nok een af de allerbedste på markedet, hvis ikke den bedste.

Jeg kan så forstå du opererer i bilmærker med betragtelig lavere
gensalgsværdi. Det undskylder jo en del.

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-09 22:13

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke megen tiltro til alle disse vidunderprodukter.

En del af indholdet af disse 'vidunderprodukter' som du kalder dem,
findes temmelig sikkert i en del af de produkter, du allerede anvender.
Eks. har alle moderne motorolier additiver. Det samme har en simpel 92 oktan
benzin.

Fra : Claus Frørup

Dato : 17-08-09 19:34

Isang tao pinangalanan, >>Eque<< nagsulat:

> [...]
>Eks. har alle moderne motorolier additiver. Det samme har en simpel 92 oktan

Hvilket blandt andet, er grunden til min manglende tiltro til
vidunderprodukters værdi.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Henrik B.

Dato : 17-08-09 20:08

> Hvilket blandt andet, er grunden til min manglende tiltro til
> vidunderprodukters værdi.

*ROFL* Så så Claus, nu må du ikke, endnu en gang, gennemhulle Olesen's
barnetro. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 20:50

> "Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen

Du bruger dem dagligt med stor tilfredshed
uden at vide af det...De STORE
olieproducenter ville næppe anvende
det, hvis det ikke havde en effekt....

> *ROFL* Så så Claus, nu må du ikke, endnu en gang, gennemhulle Olesen's
> barnetro. )

Det kan han (heller) ikke.

Fra : Henrik B.

Dato : 17-08-09 21:07

">>Eque<<" <n/a> skrev i meddelelsen

> Du bruger dem dagligt med stor tilfredshed
> uden at vide af det...De STORE
> olieproducenter ville næppe anvende
> det, hvis det ikke havde en effekt....

Hvem? Claus eller jeg?

Selvfølgelig har det effekt! Men den rette blanding findes blandt
produkterne fra de store selskaber, som har store laboratorier (og
motorsport), til at teste tingene. De kommer ikke fra de små
snakeoil-producenter, som står og koger heksebryggen sammen, i et baglokale
i Horsens.... )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Claus Frørup

Dato : 18-08-09 08:14

Isang tao pinangalanan, >>Eque<< nagsulat:

klipper lige Henrik

>Du bruger dem dagligt med stor tilfredshed
>uden at vide af det...De STORE
>olieproducenter ville næppe anvende
>det, hvis det ikke havde en effekt....
klip

Hvis nogle af ingrediensern fra Tec2000 allerede findes i benzinen, er
det i mine øjne spild af penge at proppe mere af stadset i.

Men bevares.... der vil altid være nogle der synes "Blålys" er bedre
end almindeligt lys...

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-08-09 08:48

Claus Frørup wrote:
> [...]
> det i mine øjne spild af penge at proppe mere af stadset i.
>
> Men bevares.... der vil altid være nogle der synes "Blålys" er bedre

Nu mente den gode eque vel bare additiver i almindelighed.

Jeg vil ikke tro at han putter det i benzinen på Sjærraen, selv det sikkert
ikke betød noget nede i kocentrationer på et par promille til ti.

En Sjærra af de årgange ryger og stinker jo forfærdeligt i forvejen
--
/Frank