Problem med tabel
Fra : Kim Blindbæk

Dato : 01-08-01 18:33

Kan nogen forklare mig hvorfor min sides tabeller bliver kæmpe
store i Netscape/Opera. Adressen er
http://www.friserverplads.dk/blindbaek/index.shtml

//KIM

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-01 21:10

Wed, 1 Aug 2001 17:32:39 +0000 (UTC), skrev Kim Blindbæk
<kim@itarkiv.dk>:

>Kan nogen forklare mig hvorfor min sides tabeller bliver kæmpe
>store i Netscape/Opera.

Fordi dine koder er et stort gang rod?

Du har tabelceller uden at der indledes og sluttes med <table>

Bare for at nævne lidt af det.

Start forfra.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : ghosT

Dato : 02-08-01 11:56

Uhadada - Du skal vist bare være glad for at den virker
Skal da lige love for at du starter og slutter tags på en synderlig måde...
<head> tags forefindes op til flere steder...
Held og lykke...
/Lars

Fra : J.C. Voss

Dato : 02-08-01 15:33

Kim Blindbæk <kim@itarkiv.dk> wrote:

> Kan nogen forklare mig hvorfor min sides tabeller bliver kæmpe
> store i Netscape/Opera. Adressen er
> http://www.friserverplads.dk/blindbaek/index.shtml

Din tabelbredde er på 800 -- ikke så smart når man ser på din side i
800x600 opløsning. Lav den i procent eller sæt den til max 595 i stedet
for 800.

Jeg fyrede lige din forside igennem w3c's validator -- du har ca. 40
fejl.

--
Jonas, located at 11°56° | I love defenseless animals,
http://geografi.hjem.wanadoo.dk/ | especially in a good gravy.