Fænomenet Eque.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-08-09 15:45

Det kan godt være en belastning kun at læse news i week-enden.

Især når dele af gruppen lader sig rive med, når lommepsykologen Eque
arbejder.

Det er muligt at det falder nogen for brystet, at manden kører rundt i
en ældre Sierra, og er glad for det. Så langt, så godt.

Når Eque så begynder at kede sig, så må man lade ham, at han véd
præcist hvilke knapper han skal trykke på, for at få masserne op af
stolene.

For ikke så længe siden, i forbindelse med noget snak om
forlygtepærer, var hans påstand at han i en længere periode havde kørt
rundt med lys i kun den ene side, idet det var tilstrækkeligt til at
han kunne se det han skulle.

For helvede! I må s'gu da kunne regne ud, at det er noget manden
fyrer af, for at få Jer til at fare rundt som en skoldet skid i en
natpotte.

En mand der gnubber, pudser og polerer på en 23 år gammel bil, med en
kollosal entusiasme, kører s'gu da ikke rundt med kun lys i den ene
side, i længere perioder. Typer som Eque ville få røde knopper af
sådan noget.

Når så støvet har lagt sig, kommer der lige et indlæg om noget
"snakeoil".

Så er der gang i den - igen!

Mit bedste gæt er at manden sidder og klasker sig på lårene af grin,
over hvor nemt det er at piske en stemning op.

Jeg erindrer med stor glæde, de gange jeg og et par andre har gjort
det samme, bare med tågelys for og agter. Det er fanneme noget der
trækker lange tråde.

Som I kan se, bare en kortfattet bøn om ikke at lade Jer rive med. Det
tager for meget af min week-end at læse alt det bullshit. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 14-08-09 15:53

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Som I kan se, bare en kortfattet bøn om ikke at lade Jer rive med. Det
> tager for meget af min week-end at læse alt det bullshit. )

Smid ham i filteret, så slipper du for al fyldet.. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-08-09 16:00

On Fri, 14 Aug 2009 16:52:37 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Smid ham i filteret, så slipper du for al fyldet.. )

>--

Ingen kommer i noget filter hos mig. Underholdningsværdien er for
stor. .o))

Bliver ghünteren iøvrigt ikke noget øm, når man sådan bliver trukket
rundt i manegen - ved den? Jeg regner med at du véd det, jvf.
tråden om SAAB's snalige endeligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 14-08-09 16:07

> Bliver ghünteren iøvrigt ikke noget øm, når man sådan bliver trukket
> rundt i manegen - ved den? Jeg regner med at du véd det, jvf.
> tråden om SAAB's snalige endeligt.

Jeg har håb for mine medmennesker....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Jensen

Dato : 14-08-09 16:18

wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Smid ham i filteret, så slipper du for al fyldet.. )

Det gør man jo bare ikke, for man ser jo stadig hans febervildelser, når
folk svarer på dem...

--
Thomas

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-08-09 19:25

Jensen wrote:

> Det gør man jo bare ikke, for man ser jo stadig hans febervildelser,
> når folk svarer på dem...

Jeg har endnu ikke fattet hvad problemet er i at undlade at læse de
skribenters indlæg man ikke gider beskæftige sig med.

Et filter er sgu da en krykke til en veltrænet marathonløber - ganske
unødvendigt.

--
/Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 14-08-09 18:18

On Fri, 14 Aug 2009 16:45:07 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Det kan godt være en belastning kun at læse news i week-enden.

Det er sq da meget godt for os andre, du kun er her i week-enden ))

> [...]
>
>Når Eque så begynder at kede sig, så må man lade ham, at han véd
>præcist hvilke knapper han skal trykke på, for at få masserne op af

Nååh, ja - TEC2000, at mene det giver noget at geare fra 4. til 3.
mellem 80 og 100 i en Sierra 1.6 og meget andet. Så som at den skulle
kunne snige sig over lovlig motorvejsfart - kender alle historierne.
Det næste bliver vel at han får den synet endnu en gang

<...>

>Som I kan se, bare en kortfattet bøn om ikke at lade Jer rive med. Det
>tager for meget af min week-end at læse alt det bullshit. )

Hvis ikke vi sommetider lod os rive med, hvad skulle du så få dine
week-ender til at gå med.?? )

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 19:53

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan godt være en belastning kun at læse news i week-enden.

Følger du nu ikke med ??

> Især når dele af gruppen lader sig rive med, når lommepsykologen Eque
> arbejder.

'arbejde og arbejde'.
Det falder naturligt for nogle at debattere
og blive hørt.

> Det er muligt at det falder nogen for brystet, at manden kører rundt i
> en ældre Sierra, og er glad for det. Så langt, så godt.

418.633 helt præcis, and counting.
Dêt kan man da ikke ha' noget imod ?

> [...]

> forlygtepærer, var hans påstand at han i en længere periode havde kørt
> rundt med lys i kun den ene side, idet det var tilstrækkeligt til at

Korrekt. Det passer helt præcis.
Lygterne i en Sierra lyser RIGTIG godt.

> For helvede! I må s'gu da kunne regne ud, at det er noget manden
> fyrer af, for at få Jer til at fare rundt som en skoldet skid i en
> natpotte.

Detaljer Folmer..detaljer..
Men det er sandt nok det med
'rigeligt lys'.
Og så kører jeg ikke så meget
om aftenen...

> [...]
> kollosal entusiasme, kører s'gu da ikke rundt med kun lys i den ene
> side, i længere perioder. Typer som Eque ville få røde knopper af

Samme typer skifter som regel også kun
bremsedele, når 'noget skurrer', men så
blir' det hele ogs skiftet - autoriseret.,o))

> Når så støvet har lagt sig, kommer der lige et indlæg om noget
> "snakeoil".

Hehe...men hvis jeg nu gentager, at
jeg rent faktisk kan geare ned med
væsentlig højere hastighed uden 'knas'
en før, hvad gør en mand så når omgivelserne
ikke evner at tro på det ? *S*
Nogle vil 'tie', andre vil 'sige'..

> Så er der gang i den - igen!

Jep. igen igen.

> Mit bedste gæt er at manden sidder og klasker sig på lårene af grin,
> over hvor nemt det er at piske en stemning op.

Delvist. Men det jeg noterer i gruppen er ganske sandt,
omend det kan få en ekstra twist for underholdningens skyld.
Men indholdet er reelt nok. Stensikkert....

> Jeg erindrer med stor glæde, de gange jeg og et par andre har gjort
> det samme, bare med tågelys for og agter. Det er fanneme noget der
> trækker lange tråde.

Tror jeg ikke jeg har deltaget i. Har også kun eet tågebaglys.

> Som I kan se, bare en kortfattet bøn om ikke at lade Jer rive med. Det
> tager for meget af min week-end at læse alt det bullshit. )

Så må du jo lade være at snakke 'tåbelys' oa, en anden gang Folmaar'.

God week-end.

Fra : Tom

Dato : 14-08-09 22:20

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejder.
> Når så støvet har lagt sig, kommer der lige et indlæg om noget

hmm, tror du har glemt de sjove historier om hans væddeløbskørsel hvor
Sierra'en nappede alt og alle i Streetrace, eller hvordan McDonalds maden
bliver hældt ud af vinduet

--
Tom

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-08-09 22:23

On Fri, 14 Aug 2009 23:19:43 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

> [...]
>
>hmm, tror du har glemt de sjove historier om hans væddeløbskørsel hvor
>Sierra'en nappede alt og alle i Streetrace, eller hvordan McDonalds maden

Næh, jeg har såmænd ikke glemt de episoder, men det kan hurtigt gå hen
og blive lidt overvældende.

Tillykke med den "nye" bil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Tom

Dato : 14-08-09 22:31

> Næh, jeg har såmænd ikke glemt de episoder, men det kan hurtigt gå hen
> og blive lidt overvældende.

hehe, ja det kan godt give nogle sjove diskussioner

> Tillykke med den "nye" bil.

tak

--
tom

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 22:40

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> hmm, tror du har glemt de sjove historier om hans væddeløbskørsel hvor
> Sierra'en nappede alt og alle i Streetrace, eller hvordan McDonalds maden
> bliver hældt ud af vindue

Hvad svært er der i at nappe en gammel Honda ??
Eller historien om, hvordan du mishandler udlejningsbiler ??

Fra : Tom

Dato : 14-08-09 22:45

">>Eque<<" <n/a> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> Hvad svært er der i at nappe en gammel Honda ??

Har aldrig prøvet

> Eller historien om, hvordan du mishandler udlejningsbiler ??

Den har jeg misset, fortæl fortæl

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 22:49

> Den har jeg misset, fortæl fortæl

Mindes du var del af en debat, hvor
der var 'harme' over din behandling
af et køretøj ??

Fra : Tom

Dato : 14-08-09 22:55

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> Mindes du var del af en debat, hvor
> der var 'harme' over din behandling
> af et køretøj ??

æhh?
Har vist kun een gang i mit liv haft en udlejningsbil og det var en 911
som jeg ikke engang turde køre fuldt ud på tyske autobahn, så nej jeg
husker ikke denne debat?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 23:05

> så nej jeg husker ikke denne debat?

OK, fair nok.
Så var det (måske) en anden.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-08-09 23:09

">>Eque<<" skriver:

> OK, fair nok.
> Så var det (måske) en anden.

Cita Eque i news:4a85d411$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :

"Det går i korthed ud på,
at når jeg udtaler mig om noget,
så er det TJEKKET fra a-å
Sådan er dêt.
Ellers var der jo ingen grund
til at skrive det."

Aha.....der gennemhullede du så lige selv den....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 23:19

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ellers var der jo ingen grund
> til at skrive det."
>

> Aha.....der gennemhullede du så lige selv den....

Naarh..tror du nu også dêt ?

Når jeg skriver:
"Mindes du var del af en debat, hvor
der var 'harme' over din behandling
af et køretøj ?? "

...og anvender to stk. spørgsmålstegn,
så er det et ledende spørgsmål som
hentyder til, om 'der ikke var eet eller andet'.
Derfor går 'tjekket' ud på, at jeg mindes
en debat, hvor 'een eller anden' var lidt
voldsom mht. en udlejningsbil.
Derved er der taget forbehold for
det tilfælde, min erindring ikke er
helt præcis, men skal naturligvis
medtages, da muligheden for, at
Tom er den 'skyldige', foreligger.
Derfor to stk. spørgsmålstegn.

Når jeg skriver:
">> Så var det (måske) en anden."

...Så er der foretaget et forbehold
ud fra min erindring som stadig
er tilstede, men hvor hovedpersonen
står en anelse uklar.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-08-09 23:26

On Sat, 15 Aug 2009 00:04:50 +0200, ">>Eque<<" <n/a> wrote:

>"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

>OK, fair nok.
>Så var det (måske) en anden.

>--

Er du på røven nu??

Vil du ha' lidt hjælp?

Det skulle vel aldrig være episoden hvor Thomas H. har en lånebil fra
Scaniadam, som han er lidt hård ved?

Lad mig gætte. Du er noget ældre end Sierra'en?? )))

Og jeg kan fortælle dig, at det kun bliver værre.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 23:40

> Er du på røven nu??

Slet slet ikke.
En del af intelligensen
er netop ikke at udtale
sig om noget som kan gi'
bagslag, som Klaud Kludder
så inderligt håbede på
Som altid, så forsøger knægten
sku' med alle midler haha.

> Vil du ha' lidt hjælp?

Til hvad ?

> Det skulle vel aldrig være episoden hvor Thomas H. har en lånebil fra
> Scaniadam, som han er lidt hård ved?

Måske var det bogstavet 'T' jeg hæftede mig for meget ved.
Måske ikke.

> Lad mig gætte. Du er noget ældre end Sierra'en?? )))

Hvad gætter du så på ?

> Og jeg kan fortælle dig, at det kun bliver værre.

Du har ret
Den skulle gerne blive endnu ældre.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-08-09 23:48

On Sat, 15 Aug 2009 00:39:30 +0200, ">>Eque<<" <n/a> wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen

>Slet slet ikke.
>En del af intelligensen
>er netop ikke at udtale
>sig om noget som kan gi'
>bagslag, som Klaud Kludder
>så inderligt håbede på
>Som altid, så forsøger knægten
>sku' med alle midler haha.

>--

Samme egenskaber som dig. Giver aldrig op.

>--

>Til hvad ?

>--

Nåeh, jeg vil jo ikke have at Tom kommer efter dig med en tyk kæp,
fordi du har uorden i huskeren.

>--

>Måske var det bogstavet 'T' jeg hæftede mig for meget ved.
>Måske ikke.

>--

Som du selv har forklaret det ovenfor. Uld i mund!

>--

>Hvad gætter du så på ?

>--

Jeg gætter ikke på noget som helst, men da Sierra'en er i
mintcondition, og du ikke er, så faldt det mig bare ind. ,-)

Den er udødelig. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-09 23:56

> Samme egenskaber som dig. Giver aldrig op.

Klaus Kludder har givet op for længst.
Nu er han blot nødt til at indhente point
for at blive 'even'.
Og mellem os to,
så vil det ALDRIG lykkes ham.
Som jeg skrev tidligere, så er hans
skæbne forseglet.
Han må lære, det koster ham
kassen at være uintelligent

> Nåeh, jeg vil jo ikke have at Tom kommer efter dig med en tyk kæp,
> fordi du har uorden i huskeren.

Mine to spørgsmåltegn lod en dør stå
åben for en vis unøjagtighed i min
erindring.
Men der var dog alligevel noget om snakken
så jeg klarede skærene endnu en gang.,o)
SELVOM Kludderen ville det ganske anderledes.,o)

> Som du selv har forklaret det ovenfor. Uld i mund!

Næh nikke-nej.
Jeg forklarer mig tydeligt nok.
I vælger blot at gøre det usædvanligt
besværligt for jer selv !

> Jeg gætter ikke på noget som helst, men da Sierra'en er i
> mintcondition, og du ikke er, så faldt det mig bare ind. ,-)

-Bevares.
Jeg kan 'trøste' dig med,
mit næste køretøj blir' ikke
en Sierra, men naturligvis
af helt andre årsager, end
dem i har igennem jeres
synapser....i skrivende stund.

Fra : Henrik B.

Dato : 15-08-09 17:25

">>Eque<<" <n/a> skrev i meddelelsen

> Klaus Kludder har givet op for længst.
> Nu er han blot nødt til at indhente point
> [...]

Mig bekendt er de eneste eksempler på uintelligens hér i gruppen, da de
skriblerier der kommer fra din hånd....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-09 18:46

Henrik B. skrev:

> Mig bekendt er de eneste eksempler på uintelligens hér i gruppen, da
> de skriblerier der kommer fra din hånd....´

Var det ikke snart på tide at flytte jeres krig over i mudderkastning; det
har jo *intet* med biler at gøre?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Tom

Dato : 15-08-09 18:57

> Var det ikke snart på tide at flytte jeres krig over i mudderkastning; det
> har jo *intet* med biler at gøre?

enig, synes også det sjove er ved at forsvinde

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-09 19:47

> enig, synes også det sjove er ved at forsvinde

Lad blot Kludder stå for underholdningen.
Så tar' jeg mig af resten.

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-09 19:20

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Var det ikke snart på tide at flytte jeres krig over i mudderkastning; det
> har jo *intet* med biler at gøre?

Deres krig.
Jeg snakker KUN om biler og vedligeholdelse heraf.
Hvad folk ellers går og har ondt i røven af ser jeg stadig ikke
som min opgave at redegøre for...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-08-09 21:14

">>Eque<<" <n/a> wrote in

> Jeg snakker KUN om biler og vedligeholdelse heraf.
> Hvad folk ellers går og har ondt i røven af ser jeg stadig ikke
> som min opgave at redegøre for...

Medmindre du lige føler for at offentliggøre folks personlige data som
f.eks. adresse og telefonnummer....

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-09 22:15

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i meddelelsen

> Medmindre du lige føler for at offentliggøre folks personlige data som
> f.eks. adresse og telefonnummer....

Årsagen var simpel.
Een skulle spille smart.
Jeg pillede vedkommende ned igen.
Det er jo set før...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-08-09 22:20

">>Eque<<" skriver:

> Det er jo set før...

At du gjorde dig selv endnu mere til grin?

Ja, det klarer du fint igen og igen...

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-09 22:40

>">>Eque<<" skriver:

> At du gjorde dig selv endnu mere til grin?

At jeg har pillet dig ned flere gange.

> Ja, det klarer du fint igen og igen...

Tak.
-For du er dum nok til
at forsøge at kravle op igen og igen..
Men du er nødt til det, netop fordi
du er bagud på point.
Så kravl du bare..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-08-09 05:15

">>Eque<<" skriver:

> At jeg har pillet dig ned flere gange.

ROFL, det har du stadigvæk til gode.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 19:11

>">>Eque<<" skriver:

> ROFL, det har du stadigvæk til gode.

Nej.
Det sker jo hver gang
du forsøger et come-back

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-08-09 07:51

">>Eque<<" <n/a> wrote in

> Årsagen var simpel.
> Een skulle spille smart.

Spille smart? Jeg kom for skade og spørge dig hvorfor du på usenet
kalder dig >>Eque<<? Et simpelt "rager ikke dig" havde været fint for
de fleste. Istedet valgte du at poste mine persondata.

> Jeg pillede vedkommende ned igen.

Så tillader jeg mig at hive den kommentar frem jeg kommenterede, og
spørge om sandhedsværdien i den:

Husk at du allerede HAR offentliggjort mine persondata, så jeg løber
absolut ingen risiko ved at vise læserne dine ubehagelige sider.

Du har allerede hæftet betegnelser som "mindre bemidlet", "langsomt
opfattende", "kværulant", "dum", "svagelig og syg hjerne" på mig. Hvis
du skulle have glemt hvor du er kommet til

Hvad jeg hæftede af betegnelser på dig i den tråd? Det tætteste jeg
kom på noget der kunne ligne tilsvining var at postulere at alting
giver mening på et tidspunkt, men at dine indlæg ikke altid var så
langt i den proces. Jeg syntes faktisk det var lidt sjovt

Jeg har aldrig skrevet noget der har berettiget de betegnelser du har
hæftet på min person, og slet ikke offentliggørelse af mine
persondata.

Sidst endte din opførsel med at store dele af gruppen ignorerede dig i
en periode (og jeg faktisk indtil i sidste uge). Jeg håber inderligt
du har lært noget siden da, men ellers er nytilkomne hermed advaret.

Egentlig er det lidt trist du ikke "bare" kan opføre dig lidt mindre
kompliceret, for du er nærmest indbegrebet af bilentusiast, med din
uindskrænkede kærlighed til din gamle Sierra. Noget der passer godt
til gruppen.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 19:11

> [...]

> kalder dig >>Eque<<? Et simpelt "rager ikke dig" havde været fint for
> de fleste. Istedet valgte du at poste mine persondata.

Nå var det dig..havde helt glemt din næsvished,
men dine data er næppe mere hemmelige, end
enhver kunne Google dem, men siden du
'rager op i lorten' igen, så må man forvente,
du dermed gør dig selv til genstand for
"nytilkomnes' naturlige nysgerrighed for din person.
Hvad er din hemmelighed ???

> Så tillader jeg mig at hive den kommentar frem jeg kommenterede, og
> spørge om sandhedsværdien i den:

Som jeg altid siger, så kan en tråd udvikle sig.
Sådan er dêt. Men alle mine indlæg er fra
fødslen af primært bil/vedligeholdelsesrelaterede.
At der efterfølgende kommer andet indhold med,
er en del af livet i nyhedsgrupperne.
Sådan er dêt.

> Husk at du allerede HAR offentliggjort mine persondata, så jeg løber.
> absolut ingen risiko ved at vise læserne dine ubehagelige sider.

Du er da så hjertelig velkommen.
Jeg har desuden ingen ubehagelige sider.
Det er kun dig som føler dig ramt
af Gud ved hvilken årsag.
Sålænge det du så nænsomt kalder
persondata kan Googles af enhver
med interesse i din person, endda
på person-søgesider som eks. ENIRO (rigtig god),
så vælger jeg ikke at ta' dig eller dêt særligt seriøst.
Det vildt useriøse i dit 'ragen lort' bevises også af,
at du nu har gjort folk rigtig nysgerrige om din person.
også de 'nytilkomne'...

> Du har allerede hæftet betegnelser som "mindre bemidlet", "langsomt
> opfattende", "kværulant", "dum", "svagelig og syg hjerne" på mig. Hvis
> du skulle have glemt hvor du er kommet til

Kan sikkert finde flere tillægsord.
Du er en god kilde under alle omstændigheder.

> [...]
> giver mening på et tidspunkt, men at dine indlæg ikke altid var så
> langt i den proces. Jeg syntes faktisk det var lidt sjovt

Svin du bare til.
Så udviser du da lidt interesse for mine tråde.

> Jeg har aldrig skrevet noget der har berettiget de betegnelser du har
> hæftet på min person, og slet ikke offentliggørelse af mine
> persondata.

'Persondata'. Sig mig ?
Hvem fanden tror du du er, og så med dêt navn
som er så specielt der vil komme resultater blot du Googler ???
Kan du ikke oplyse dit Dankort nummer istedet ???
Det kan måske glæde dine 102 venner på Facebook...

> Sidst endte din opførsel med at store dele af gruppen ignorerede dig i
> en periode (og jeg faktisk indtil i sidste uge). Jeg håber inderligt
> du har lært noget siden da, men ellers er nytilkomne hermed advaret.

Advar du blot alt det du lyster.
Min samvittighed er ren som få.
Du sætter dig blot op på endnu en piedestal.
Og jeg lever fint i folks filtre.

> [...]
> kompliceret, for du er nærmest indbegrebet af bilentusiast, med din
> uindskrænkede kærlighed til din gamle Sierra. Noget der passer godt

Se, der er jo ikke noget problem
Jeg siger tingene som de er.
Kan man ikke leve med dêt,
så er der jo 'filterknappen'.
Ofte symboliseret med ordet *PLOINK*..,o)

Fra : Peter Juul

Dato : 25-08-09 19:06

">>Eque<<"
skrev blandt meget andet :

> Se, der er jo ikke noget problem
> Jeg siger tingene som de er.
> Kan man ikke leve med dêt,
> så er der jo 'filterknappen'.
> Ofte symboliseret med ordet *PLOINK*..,o)

Nårh ja... Der var lyden : *PLOINK*

VenHils
Peter

Fra : Tom

Dato : 25-08-09 19:16

Peter Juul skrev:

> Nårh ja... Der var lyden : *PLOINK*

lol

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-08-09 07:17

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Er du på røven nu??

LOL

> Det skulle vel aldrig være episoden hvor Thomas H. har en lånebil fra
> Scaniadam, som han er lidt hård ved?

Det var da noget med "Thom"

> Og jeg kan fortælle dig, at det kun bliver værre.

Hvad??

Hans
www.zofiaoghans.dk