Striber uden farver
Fra : Fly Christensen

Dato : 14-08-09 09:41

Hejsa!

Vinduesviskerne trækker striber. Det vil sige, at der er to steder,
hvor, da faktisk næsten ikke visker. Det ene sted er kun på udturen, men
det bliver taget på tilbagevejen.
Det andet sted er konstant. Der bliver nærmest ikke fjernet noget vand.
Og hvor? SElvfølgelig lige der, hvor jeg skal se ud af ruden
Jeg har prøvet at tørre viskerne af, men det hjælper ikke rigtigt. Jeg
kan mærke en lille bitte ujævnhed, der hvor der slet ikke viskes. Kan
man skrabe lidt med en skarp kniv uden at ruinere viskerne totalt?
Har nogle af jer prøvet det før?

Det er de der nye viskerer uden metalstel.

Fly

Fra : Mads Petersen

Dato : 14-08-09 13:41

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> man skrabe lidt med en skarp kniv uden at ruinere viskerne totalt?
> Har nogle af jer prøvet det før?
>
> Det er de der nye viskerer uden metalstel.

Når jeg har visker der begynder på sådan noget pjat (og det ikke fordi det
er vinter og de er gennem frosne)
så plejer at smide dem ud og købe nye, jeg kan slet ikke tåle hvis mine
visker larmer eller trækker striber

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-08-09 15:41

Mads Petersen wrote:
> [...]
> så plejer at smide dem ud og købe nye, jeg kan slet ikke tåle hvis
> mine visker larmer eller trækker striber

Enig - den slags er mit liv også blevet for kort til.

Er dog generelt godt tilfreds med de nye "Aero" typer..

--
/Frank