Stik myggen væk...
Fra : Los

Dato : 01-08-01 18:17

Hej.

For lidt over en uge siden gik jeg til en akupunktør i Aalborg, der lover at
kunne afhjælpe problemer med myg. På 1 min. var den sag ordnet, og jeg kunne
(lettere skeptisk) drage på vandretur i de norske fjelde. Jeg er netop
hjemkommen, og min skepsis er ved at blive transformeret til en forsigtig
positivitet. Ganske vist fik jeg 3 mygstik, men de kløede kun ganske kort.
Mine 2 medrejsende fik henholdsvis 1 og 0 mygstik. Myg var der ellers nok
af! Normalt får jeg en del myggestik, og de klør ofte som ind i...

Jeg vil gerne høre kommentarer til dette, og i øvrigt komme med en forsigtig
anbefaling om at prøve behandlingen.

God karma i alle retninger... eller... øh...

Morten

Fra : Marianne Høyen

Dato : 01-08-01 19:36

> [...]
> positivitet. Ganske vist fik jeg 3 mygstik, men de kløede kun ganske kort.

Fortæl mere .... jeg forstår dig sådan at et besøg hos en akupunktør gjorde,
at kun meget få myg stak dig i tiden efter ???? Har du nogen ide om, hvad
der skulle give den fantastiske virkning ??

mvh
Marianne

Fra : Kat

Dato : 01-08-01 21:49

Los skrev:
> [...]
ellers nok
> af! Normalt får jeg en del myggestik, og de klør ofte som ind

Havde dine 2 medrejsende også fået akkupunktur?
Ellers kan jeg da ikke se din argumentation for virkningen!?

--
/kat
---

Fra : Los

Dato : 01-08-01 22:21

> Havde dine 2 medrejsende også fået akkupunktur?
> Ellers kan jeg da ikke se din argumentation for virkningen!?

Arh ja. En vigtig detalje jeg ikke fik gjort klart: vi fik alle 3 behandling
inden turen.

Mvh.

Morten

Fra : Aakjær

Dato : 02-08-01 19:51

Los <dallx@hotmail.com> wrote in message news:9k9rjb$fm9$1@sunsite.dk...

> Arh ja. En vigtig detalje jeg ikke fik gjort klart: vi fik alle 3
behandling
> inden turen.

Som jeg har hørt det, så virker behandlingen kun mod kløen - myggene stikker
alligevel!?

Fra : Rado

Dato : 03-08-01 20:38

On Wed, 1 Aug 2001 19:16:57 +0200, "Los" <dallx@hotmail.com> wrote:

> [...]
>af! Normalt får jeg en del myggestik, og de klør ofte som ind i...
>
>Jeg vil gerne høre kommentarer til dette, og i øvrigt komme med en forsigtig

Hvor mange stik fik du af akupunktøren? :)

--
Rado

Fra : Los

Dato : 03-08-01 23:03

> Hvor mange stik fik du af akupunktøren? :)

Ét på indersiden af hver ankel.

Mvh.

Morten

Fra : Ove

Dato : 10-08-01 08:30

"Los" skrev d. 03-08-01 23:03 dette indlæg :

> Ét på indersiden af hver ankel.
>
> Mvh.
>
> Morten

Morten, jeg går ud fra at du har prøvet det gode gamle middel, at spise
B- vitaminer, som jo gør at de fleste myg overhovedet ikke vil nærme sig
dig. Venlig hilsen Ove.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ove

Dato : 10-08-01 08:41

"Los" skrev d. 01-08-01 18:17 dette indlæg :
> [...]
>
> Morten
>
> Jeg har læst at B- vitaminer er glimrende til at få myggene til at
undgå dig. Jeg har også prøvet det i sommer, og er ikke blevet stukket.
Ove.

http://www.kandu.dk/