Aircondition eftermonteret på Volvo
Fra : news.sunsite.dk

Dato : 10-08-09 10:20

Hejsa,

Jeg har en super god (og gammel) Volvo 940, som bliver lidt varm her om
sommeren....

Er der nogen, der har erfaring for at eftermontere Aircon og kender til,
hvor man kan få delene billigt og finde en erfaren installatør?

Mvh Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-08-09 18:03

news.sunsite.dk wrote:
> [...]
>
> Er der nogen, der har erfaring for at eftermontere Aircon og kender
> til, hvor man kan få delene billigt og finde en erfaren installatør?

Det er ikke let at få lavet seriøs AC under 10-20K.

Det kan Volvoen nok trods alt ikke bære?
--
/Frank

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 20-08-09 22:33

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Det er ikke let at få lavet seriøs AC under 10-20K.
>
> Det kan Volvoen nok trods alt ikke bære?
> --
> /Frank

Nej det ville ikke være en god investering

Fra : Tom

Dato : 21-08-09 12:06

"news.sunsite.dk" <martin.morsing@gmail.com> wrote in message

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Nej det ville ikke være en god investering

hold da fast sikken en tilgang
Hvis det var mig ville jeg investere i lige netop det udstyr jeg ønskede
fordi det var noget som skulle glæde mig, og ikke for at jeg skulle ha
pengene hjem igen ved evt. salg.

--
Tom