MAZDA - Svend Aage Lassen Ringsted
Fra : Christian..

Dato : 07-08-09 16:18

Jeg er dybt rystet, jeg havde aftalt tid til et efter syn af en
reklamation på min nye Mazda 6, jeg havde aftalt tid fredag den 7/8 kl.
7.30. Jeg møder
op lidt før jeg går ind for at melde min ankomst. Det er Leif Lassen som
sidder og tager i mod. Lige så snart jeg præsentere mig bliver jeg
mildes talt verbalt overfaldet, hvorfor jeg skulle komme med min bil og
det havde de ikke tid til og i det hele talt kunne han lige så godt ha’
sagt skrid !.
En voksen mand så ubehøvlet, jeg fatter ikke hvordan han kan have sådan
butik, men det er måske et spørgsmål om tid.
Man kan kun håbe at han selv løber ind i sådan en idiot.
Jeg kommer i hvert til fald ikke der mere og tænk over det næste gang du
overvejer at købe bil hos Svend Aage Lassen Ringsted ApS.

Fra : Tom

Dato : 07-08-09 17:41

"Christian.." <no@post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kommer i hvert til fald ikke der mere og tænk over det næste gang du
> overvejer at købe bil hos Svend Aage Lassen Ringsted ApS

Samme overfald fik jeg ved Ford engang. Jeg sætter aldrig mere mine ben hos
denne forhandler hvilket Ford i tyskland vist har været meget glad for.

--
Tom

Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-08-09 18:05

On Fri, 07 Aug 2009 17:18:13 +0200, "Christian.." <no@post.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kommer i hvert til fald ikke der mere og tænk over det næste gang du
>overvejer at købe bil hos Svend Aage Lassen Ringsted ApS.

Det er åbenbart et Ringsted-fænomen - Benny hos Citroen kan også være
nogenting alternativ. En muntert skridende kobling på HDi'en "var der
ikke noget galt med" - bare rør speederen ved 70 i 5. og den røg over
3000 o/min. Citroen Køge overtog sagen.

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 08-08-09 22:31

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> wrote in message
[ubehøvlet modtagelse på værksted]

> Det er åbenbart et Ringsted-fænomen -

Njaaaarh, ikke helt - jeg købte min Primera hos Harry Mikkelsen i Ringsted
(Saab/Hyundai/hvad de nu kan få fingre i), og dér var super behandling. Fri
lånebil hver gang jeg har haft noget derinde, flinke mennesker osv osv.

/Tommy