Hvordan sætter man en bombersticker på
Fra : Kim2000

Dato : 06-08-09 19:21

Helt konkret den gule sløjfe der viser man støtter de danske soldaters kamp
for lighed, frihed og demokrati. Er det bare med kontaktlim?

Fra : ShutEye

Dato : 06-08-09 19:42

> Helt konkret den gule sløjfe der viser man støtter de danske soldaters
> kamp for lighed, frihed og demokrati. Er det bare med kontaktlim?

Er det med vilje at du skriver "bombersticker" og ikke "bumpersticker"? :P

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-09 20:41

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Er det med vilje at du skriver "bombersticker" og ikke "bumpersticker"? :P

Ud og prøve igen, det er min også, men på Xandia'en er bagklappen bare ikke
metal, men plastic, så den kan ikke sættes på.

Fra : ShutEye

Dato : 06-08-09 20:55

> Ud og prøve igen, det er min også, men på Xandia'en er bagklappen bare
> ikke metal, men plastic, så den kan ikke sættes på.

Ok ... øhm hvad ???

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-08-09 23:38

Kim2000 skrev:

> Ud og prøve igen, det er min også, men på Xandia'en er bagklappen bare ikke
> metal, men plastic, så den kan ikke sættes på.

jeg satte min på kølerhjælmen, jeg kører jo flere i møde, end der ligger
bag mig eller overhaler (på trods af min bløde hat)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Kim2000

Dato : 07-08-09 21:32

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> jeg satte min på kølerhjælmen, jeg kører jo flere i møde, end der ligger
> bag mig eller overhaler (på trods af min bløde hat)

Det valgte jeg også.

Fra : Leif

Dato : 07-08-09 12:04

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Ud og prøve igen, det er min også, men på Xandia'en er bagklappen bare ikke metal, men plastic, så
> den kan ikke sættes på.

Hvad så med hæfteklammer
/Leif

Fra : Jens G

Dato : 06-08-09 19:56

On Thu, 6 Aug 2009 20:21:05 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Helt konkret den gule sløjfe der viser man støtter de danske soldaters kamp
>for lighed, frihed og demokrati. Er det bare med kontaktlim?

Dem jeg har set er magnetiske.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.