Hvilke tændrør?
Fra : Ivan

Dato : 05-08-09 12:37

Hej folkens,

Jeg vil gerne skifte tændrør på vognen, men ingen reservedelsforhandler
aner hvilke det drejer sig om.

I manualen står der BKKR6E-11, hvilket ingen fornuftige hits giver på
Google. Ville de fatte denne smøre ved Thansen eller lignende?

Bilen er er Chevrolet Lacetti 1,4 SX.....der findes måske andre steder
man kan slå op? (Jeg har naturligvis prøvet Chevrolet.dk)

Andre ideer er velkomne...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-08-09 13:04

Hej!

Ivan wrote:

> Jeg vil gerne skifte tændrør på vognen, men ingen reservedelsforhandler
> aner hvilke det drejer sig om.

Så du siger, at ikke engang Chevrolet ved hvad der sidder i deres biler(?).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Leo_Jensen

Dato : 05-08-09 06:59

On 5 Aug., 14:03, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> Hej!

> Så du siger, at ikke engang Chevrolet ved hvad der sidder i deres biler(?).
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

Det er nok Sparkplugs for lifetime...

Kim har ret: Hvad med at købe dem hos den autoriserede ? Prisen er
måske 20 kr mere pr stk, men du får det rigtige.
Måske endda i et mærke, som andre kan dekode til næste gang du vil
gøre det selv.

Leo

Fra : Ivan

Dato : 05-08-09 16:58

Leo_Jensen wrote:

> [...]
> måske 20 kr mere pr stk, men du får det rigtige.
> Måske endda i et mærke, som andre kan dekode til næste gang du vil

Ja....den autoriserede har jeg ikke været ved, da den ligger lidt dumt i
forhold til hvor jeg bor. :)

Men det lader til at jeg jo bare må afsted og købe dem der. Tak for
hurtige svar.

Fra : alexbo

Dato : 05-08-09 13:47

"Ivan" <ivan@hjemme.com> skrev

> I manualen står der BKKR6E-11, hvilket ingen fornuftige hits giver på
> Google. Ville de fatte denne smøre ved Thansen eller lignende?

Det er et NGK tændrør, om de kan oversætte det tør jeg ikke sige, de kan
stort set bare slå din bil op, og der finder de ikke noget, jeg kunne i
hvert fald ikke.
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1384556

Jeg ville forsøge en af de nedenstående, de kan mere end at lange varer over
disken.
http://www.auto-g.dk/Default.aspx?ID=3

eller køb dem hos Chrevrolet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Leo Havmøller

Dato : 05-08-09 15:15

> Bilen er er Chevrolet Lacetti 1,4 SX.....der findes måske andre steder man
> kan slå op? (Jeg har naturligvis prøvet Chevrolet.dk)

Prøv at søge på "Daewoo Lacetti 1.4 sx sparkplugs".

Leo Havmøller.

Fra : Nansen

Dato : 05-08-09 19:54

> I manualen står der BKKR6E-11, hvilket ingen fornuftige hits giver på

Der er ét K for meget.
NGK BKR6E-11
(11 tallet betyder bare 1,1 mm elektrodeafstand.)

M Nansen