Hvilken pumpe i 106D
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-08-09 11:04

Hej

Skal ha bestemt hvilken pumpe der er i vores 106 Diesel. Der er 2 valg
muligheder, Lucas eller Bosch, jeg har været luret rundt på pumpen og
kan ikke se et type skilt, det eneste der umiddelbart kan ses er nede
fra men der står ikke noget, det er et lyseblåt skilt med nogle numre
men uden firma navn. Er der nogle der har en ide til hvor skiltet kan
gemme sig?

Stefan

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 04-08-09 11:15

On Aug 4, 7:03 pm, Stefan Jacobsen <stefw...@gmail.com> wrote:
> [...]
> fra men der står ikke noget, det er et lyseblåt skilt med nogle numre
> men uden firma navn. Er der nogle der har en ide til hvor skiltet kan

Rettelse skiltet er lysegrønt!

Stef

Fra : CL

Dato : 04-08-09 20:36