M. Schumacher erstatter Massa?
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-09 21:40

Jeg hørte idag at Michael Schumacher muligvis erstatter den skadede Felippe
Massa, hvis han består lægetjekket.
Hvad siger I, bliver det mere spændende at se Formel 1 fremover eller burde
han holde sig væk?

Jeg skal da godt nok se hvordan han klarer tilbagekomsten, hvis det altså
bliver til noget.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-07-09 21:45

Steen skriver:

> Jeg hørte idag at Michael Schumacher muligvis erstatter den skadede Felippe
> Massa, hvis han består lægetjekket.

Så har du ikke hørt efter.

Ikke muligvis, men sikkert:
http://www.dr.dk/Sporten/Formel1/2009/07/29/193856.htm

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-09 21:56

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Så har du ikke hørt efter.
>
> Ikke muligvis, men sikkert:
> http://www.dr.dk/Sporten/Formel1/2009/07/29/193856.htm

Tja, DR har skrevet nyheden kl. 19.41 og jeg hørte nyheden i eftermiddags,
så dengang kunne det jo have været rigtig nok, det som jeg hørte

Fra : Tom

Dato : 29-07-09 22:02

> Steen skriver:

> Så har du ikke hørt efter.
>
> Ikke muligvis, men sikkert:
> http://www.dr.dk/Sporten/Formel1/2009/07/29/193856.htm

Det bedste der kunne ske for sporten, nu gider man ligefrem tænde for kassen
igen og se på løb. Har dog ikke forventninger om at MS kan lave mirakler,
dertil er ferrarien alt for dårlig, men MS har altid haft et
fighterinstinkt, så løbene blev spændende når han var langt nede i feltet.

--
Tom

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-07-09 09:51

"Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote in

> Det bedste der kunne ske for sporten, nu gider man ligefrem tænde
> for kassen igen og se på løb.

Helt enig. Et scoop for sporten.

> Har dog ikke forventninger om at MS
> kan lave mirakler, dertil er ferrarien alt for dårlig, men MS har
> altid haft et fighterinstinkt, så løbene blev spændende når han var
> langt nede i feltet.

MS er næppe på toppen hverken fysisk eller aldersmæssigt, men hans
erfaring og som du nævner - fighterinstinkt - skal nu nok give ham nogle
fordele. Det skal blive interessant at se.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?