Dejlig bilforhandler
Fra : Ivan Madsen

Dato : 24-07-09 19:44

Hold da kæft, en dejlig dreng.

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1198217.ece

Sælge en bil med utæt benzintank og så videre og så bare være
ligeglad.

Det må være et Mazda-syndrom. Jeg hentede engang en nysynet Mazda oppe
i Nordsjælland - da jeg kom til København og fyldte tanken pissede
benzinen rundt om mig. Det kostede et par tusind til brandvæsenet og
vel ca. det samme i at få repareret skidtet og besvær og bøvl. Sælger
fik aldrig chancen for selv at reparere, men gav dog et tilskud på
kraftig opfordring

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-07-09 23:06

Ivan Madsen skriver:

> Sælge en bil med utæt benzintank og så videre og så bare være
> ligeglad.

Den var jo synet med det (qua snakken om en motorcykel der er syntet til
trods for at den larmer som en gal).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan Vennike

Dato : 25-07-09 08:11

> [...]
> trods for at den larmer som en gal).
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Men forskellen er så bare at reelt kan bilen jo være synet med 5 liter i
tanken og dermed kan utætheden være overset, hvis den først er utæt med 40
liter i tanken - min MC kan man absolut IKKE overhøre, hvis motoren er
igang - hvad den vel er til syn

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 27-07-09 11:36

Jan Vennike skrev:

> [...]
> tanken og dermed kan utætheden være overset, hvis den først er utæt med 40
> liter i tanken - min MC kan man absolut IKKE overhøre, hvis motoren er

Hvis man ikke opdager en tank der er utæt så er man både blind og med
manglende lugtesans. For det første opdager man det straks på grund af
lugten. For det andet så vil der være striber hvor den er vasket ren.
Eventuel undervognbehandling vil være vasket væk. Jeg hælder mere til at
et par sedler under bordet kan gøre synsfolks evner momentant nedsatte.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-07-09 12:57

Ib Jakobsen skriver:

> Jeg hælder mere til at
> et par sedler under bordet kan gøre synsfolks evner momentant nedsatte.

Det var der jeg ville hen.....

Klasu
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan Rysz

Dato : 25-07-09 14:07

> http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1198217.ece
>
> Sælge en bil med utæt benzintank og så videre og så bare være
> ligeglad.

Nå det troede var kotume.

Vi havde fuldstændig samme oplevelse hos Autohuset i Odder.

Defekt tank viste sig, da vi fyldte bilen op første gang. Efterfølgende
henvendelse til sælger resulterede i et blank nej til at gøre noget ved
sagen.

Lidt juristsnak ind over den næste henvendelse gav heller ingenting. Vi
skiftede selv tanken (og alt det andet der var galt) og har så siden bare
bedt folk om at holde sig væk fra nævnte sælger.

Mvh Jan Rysz

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-07-09 08:36

"Jan Rysz" <janrysz@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> skiftede selv tanken (og alt det andet der var galt) og har så siden bare
> bedt folk om at holde sig væk fra nævnte sælger.

Jeg kender en ganske godt, der også har købt bil hos Autohuset i Odder. Han
er så fyldt med løgn at man bør gå i en stor bue uden om ham og hans biler.
Eksempelvis betalte vi et stort beløb for at få bilen udernvognsbehandlet -
et år efter var der ikke spor af undervognsbehandling under bilen (den var
importeret fra Spanien. De fejl, der var på bilen, som han havde en uge til
at få lavet i (vi var på ferie) var ikke lavet trods påstand om det
modsatte.

Hvis jeg stadig ellers boede i området, ville jeg køre ud og advare
eventuelle kunder hver eneste dag.

--
Per