Porsche Panamera i Sydfrankrig
Fra : Leo_Jensen

Dato : 23-07-09 00:22

Der var vist noget præsentation af vognen, da vi var på ferie dernede
i uge 28. Det strakte sig over i hvert fald 3 dage, og der var nok
mindst 100 af slagsen.

Havnen St. Tropez 7/7: http://tinypic.com/r/j59r2u/3
Langs kysten ved Frejus 5/7: http://tinypic.com/r/5n0oid/3

Jeg kan så fortælle, at den ikke bliver kønnere af at der er mange af
dem, men den er da smuk i forhold til en BMW X6...

MVH Leo

Fra : Mogens

Dato : 23-07-09 16:46

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Der var vist noget præsentation af vognen, da vi var på ferie dernede
> i uge 28.

Yes yes - forhandlerne var på intro-tur vedr. introduktion af den nye
Porsche Panemera. Den kommer jo til salg i september. Intro-turen startede i
Spanien - vedr. den nye Cayenne var det USA :)

Dagens sørgelige nyhed er den, at VW nu overtager Porsche :-/

Fra : Brian H

Dato : 23-07-09 18:58

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> i Spanien - vedr. den nye Cayenne var det USA :)
>
> Dagens sørgelige nyhed er den, at VW nu overtager Porsche :-/

Om Porsche ejer VW eller omvendt kan vel komme ud på et?

Fra : KASO

Dato : 23-07-09 21:54

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> "Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Om Porsche ejer VW eller omvendt kan vel komme ud på et?

Nope - fremover skal Porsche kun _ligne_ sportsvogne - de behøver ikke at
være det, og de skal også kun_ligne_ kvalitetsbiler - de billigste
underleverandører får ordren.

Havde Porsche overtaget VW, kunne det være at de begyndte at levere den
kvalitet, de praler af.

Fra : Henrik B.

Dato : 23-07-09 22:34

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-09 10:23

> Nope - fremover skal Porsche kun _ligne_ sportsvogne - de behøver ikke at
> være det, og de skal også kun_ligne_ kvalitetsbiler - de billigste
> underleverandører får ordren.

Med afsæt i de kendte Porsche navne kan vi sikkert kan snart forvente en
Skoda Speedster, Skoda Suez, Skoda Salt&Pepper - etc...

Fra : Brian H

Dato : 23-07-09 18:59

> [...]
> Der var vist noget præsentation af vognen, da vi var på ferie dernede
> i uge 28. Det strakte sig over i hvert fald 3 dage, og der var nok

Det ligner jo 100 frøer/padder/skrubtudser...

Fra : Leo_Jensen

Dato : 23-07-09 14:26

On 23 Jul., 19:58, "Brian H" <br...@something.com> wrote:

> Det ligner jo 100 frøer/padder/skrubtudser...

Det gør det lige nøjagtigt. Forfra er den OK, set i andre vinkler er
den ikke harmonisk.

Leo

Fra : Martin [6000]

Dato : 26-07-09 21:41

> dem, men den er da smuk i forhold til en BMW X6...

Panamera er bare generelt møglækker og smuk.

Godt man bor i DK så man ikke har råd til sådan et svin

Fra : Leo_Jensen

Dato : 27-07-09 00:53

On 26 Jul., 22:41, "Martin [6000]" <marti...@tiscali.dk> wrote:

> Panamera er bare generelt møglækker og smuk.
>
> Godt man bor i DK så man ikke har råd til sådan et svin

Møglækker: Uden tvivl.
Smuk: Ikke i mine øjne. Den er for pukkelrygget, ikke kønnere end
Cayenne. De har tunge, uelegante linier, og det passer ikke til en
Porsche. En Passat CC er kønnere...

Leo