Idioter! Ræs i København
Fra : Martin Bak

Dato : 22-07-09 23:06

kasteration skulle overvejes.
http://ekstrabladet.dk/112/article1197599.ece

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Per Christiansen

Dato : 19-08-09 15:07

news:4a678d4d$0$48244$14726298@news.sunsite.dk...
> kasteration skulle overvejes.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1197599.ece
>
> --
> Martin
> www.martinbak.dk/

Neddroslede biler til unge på under 25 eller28 år, max 30 HK i deres biler
og hvis de piller ved dem så skal bilen tages fra dem og sælges på politi
auktion i lovlig stand.

Fra : Carsten Andersen

Dato : 19-08-09 15:36

> Neddroslede biler til unge på under 25 eller28 år, max 30 HK i deres biler
> og hvis de piller ved dem så skal bilen tages fra dem og sælges på politi
> auktion i lovlig stand.

Gu' fanden er det tragisk og der kommer tilsyneladende flere af disse
episoder, men kan ikke begynde at straffe alle mellem 18-25 forud. Så skulle
man måske også lave regler om, at de unge heller ikke måtte købe dyre huse,
som ofte ryger på tvang (Økonomisk samfundsbelastning). Det er for
kortsigtet en løsning.
Jeg har ikke selv fundet de vise sten, men holdningen blandt disse billister
er da et problem der skulle endnu mere fokus på end der er i forvejen -
oplysning, tvunge kørekurser hvert år fra 18-25, lovlige racebaner, mere
politipatrule, trafikassistenter til at guide trafikken ligesom det bruges i
USA, m.m. - men straf er ikke vejen frem. Samtidig kunne man sætte
forsikringspræmien ned for alle billister, og lave en regel om binding i sit
selskab i min. 2 år (Eller mere) hvis man laver en skade, så straffes de der
ødelægger materiellet og vi andre slipper.
Bare lige for god ordens skyld, og for gentagelse er jeg helt enig i at
disse er dybt tragiske, de var heldige denne gang.

Carsten

Fra : Henning

Dato : 19-08-09 16:13

> [...]
>man måske også lave regler om, at de unge heller ikke måtte købe dyre huse,
>som ofte ryger på tvang (Økonomisk samfundsbelastning). Det er for

Den har ellers fungeret i mange år indenfor motorcykelverdenen? Er du
under 21 kan du kun tage kort til "lille motorcykel", dvs. 34HK!

Fra : Carsten Andersen

Dato : 19-08-09 16:43

> Den har ellers fungeret i mange år indenfor motorcykelverdenen? Er du
> under 21 kan du kun tage kort til "lille motorcykel", dvs. 34HK!

Det kan jeg tilgengæld godt forstå at der er regler om, det er væsentligt
nemmere at tæmme en halvstor bilmotor, end en halvstor MC-motor.

Carsten

Fra : Per Christiansen

Dato : 19-08-09 17:49

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg tilgengæld godt forstå at der er regler om, det er væsentligt
> nemmere at tæmme en halvstor bilmotor, end en halvstor MC-motor.

nå de har da ellers problemer nok med at tæmme deres
små hisie biler.

Jeg tror ikke på den med oplysning og kurser og racerbaner de kan rarse ud
på, næ når de først sider bag rattet og hisser hinanden op så bliver der
kørt vildt, jeg kan huske fra min egen tid da jeg fik en stor commondore med
160HK den fik sku også noget at leve af, men den er nok død idag snøft.