Du ved de andre har sommerferie!
Fra : Ivan Madsen

Dato : 18-07-09 18:10

Når:
- tripcomputeren siger 92,6 km/t for sidste tank, som iøvrigt
forsvandt uventet hurtigt
- du kan køre hele M3 uden at geare ned
- om eftermiddagen er det nødvendigt at betræde yderbanen fordi du
ikke gider køre 80 bag en svensk autocamper i midten eller til højre.
- tyske trailere kan køre 110+

- og at Puntoen lejlighedsvis får lov at overhale en sort Passat - der
må åbenbart findes nogle vogne af denne type uden speedometer i Miles
pr. hour )

Fra : Carsten

Dato : 18-07-09 18:30

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Når:
> - tripcomputeren siger 92,6 km/t for sidste tank, som iøvrigt
> forsvandt uventet hurtigt
> - du kan køre hele M3 uden at geare ned

ja, tænkte selv over det her den anden morgen på vej til arbejde. Forestil
dig lige hvor mange timer der spildes på indfaldsvejene hver morgen (og til
dels eftermiddag også).

Carsten

Fra : Ivan Madsen

Dato : 18-07-09 18:34

On Sat, 18 Jul 2009 19:29:40 +0200, "Carsten" <carsten@noexists.dk>
wrote:

> [...]
>dig lige hvor mange timer der spildes på indfaldsvejene hver morgen (og til

Det behøves jeg såmænd ikke forestille mig - jeg kan bare regne. (øøh
hurtig tid 45 min, normal tid 60 min - øøøh, gange op - og jeg er ikke
en af de uheldige, der skal ind i byen)

Fra : Kate

Dato : 19-07-09 08:30

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> wrote in

> [...]
>
> - og at Puntoen lejlighedsvis får lov at overhale en sort Passat -
> der må åbenbart findes nogle vogne af denne type uden speedometer

Man kan tage turen Holbæk-Jyllingevej i indersporet fordi der ikke er
nogen at overhale. Turen rundt om Roskilde foretages med fuld fart
uanset tidspunktet......Sådan skulle det altid være

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-07-09 08:04

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen nagsulat:

> [...]
>
>- og at Puntoen lejlighedsvis får lov at overhale en sort Passat - der
>må åbenbart findes nogle vogne af denne type uden speedometer i Miles

Eller når man triller afsted gennem København med 35-40 Km/T og håber
på at man rammer alle de røde lys, så man ikke kommer for hurtigt
frem. Det er faktisk ret stressende at køre bus, når ferietiden rammer
København...
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-07-09 22:06

Claus Frørup skrev:

> [...]
> på at man rammer alle de røde lys, så man ikke kommer for hurtigt
> frem. Det er faktisk ret stressende at køre bus, når ferietiden rammer

Ellers må du gøre med som de lokale gør her, og vente i buslommen til
tiden passer...

Fra : Fly Christensen

Dato : 20-07-09 14:07

On Sat, 18 Jul 2009 19:09:53 +0200, Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com>
wrote:

>Når:
[snip]

Vejene er fyldt med folk, som kører langsommere end 90 km/t.

Fly