Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox forhindrede denne side fra automat~
Fra : Bent E.

Dato : 19-09-09 15:46

NG.
Teksten i subj. kommer frem i en linie foroven på visse sider.
Fx. siden fra min ISP; og farvandsvæsenets side: <ifm.frv.dk>
Til højre er der en knap mrk. "Tillad".
Når jeg trykker på knappen, sker der ikke noget (subj. teksten kommer igen),
men siden er tilsyneladende ok.

Hvad er det der sker?

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Ole C

Dato : 19-09-09 18:17

Bent E. skrev blandt andet:

> [...]
> Til højre er der en knap mrk. "Tillad".
> Når jeg trykker på knappen, sker der ikke noget (subj. teksten kommer

Det må være en plug-in i Firefox, der giver dig problemer. Der er ingen knap
med "Tillad" hos mig - og heller ikke den tekst du citerer i Emnelinien....

--
vh
Ole C

Fra : KentBM

Dato : 20-09-09 08:58

Bent E. skrev:
> [...]
> Til højre er der en knap mrk. "Tillad".
> Når jeg trykker på knappen, sker der ikke noget (subj. teksten kommer
Under indstillinger, avanceret, generalt prøv at se om der er hak i
"Advar mig når sider forsøger at ..." osv. Og se om det hjælper.

--

Kent

Fra : Bent E.

Dato : 21-09-09 09:47

> Under indstillinger, avanceret, generalt prøv at se om der er hak i
> "Advar mig når sider forsøger at ..." osv. Og se om det hjælper.

Det var det hak som Kent nævner. Nu ok.

Mvh. Bent E.