Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Alfabetisering af Foretrukne i Internet Ex~
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-09-09 16:52

Når man i Internet Explorer højreklikker på en mappe i rækken af
Favoritter, vil alle mappens foretrukne websteder blive oplistet i
alfabetisk orden. Fik jeg at vide for nogen tid siden, og det funkede så
udmærket. Indtil nu!

Kan man da kun gøre det én gang? Når jeg gør det igen i dag, så bliver
alle mappen nytilkomne favoritter ved med at befinde sig nederst i
rækken, altså under alle dem som tidligere blev sorteret alfabetisk! Var
det kun til og med version 7 det kunne gøres? I min version 8 virker
tricket ikke.

Hvad gør jeg forkert?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-09-09 17:30

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> skrev :

>Kan man da kun gøre det én gang?

Nej, men du skal gøre det oppe i favoritter på værktøjslinjen,
ikke i panel.

Bare højreklik på et link og resten giver sig selv.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-09-09 19:02

Kerim Ellentoft skrev:

> Nej, men du skal gøre det oppe i favoritter på værktøjslinjen,
> ikke i panel.
>
> Bare højreklik på et link og resten giver sig selv.

Bingo! Tak for'et.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk