ompa
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 11:13

Så svømmer Tyskland over i øl og slagermusik. Her er et klip fra tv
http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6782972

Se under "øvrige nyheder". Der er et link til lidt om startskuddet på
Oktoberfesten. Det er nyhed nr. 6.
http://www.dr.dk/NETTV/Update/

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 20-09-09 13:58

> [...]
> http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6782972
>
> Se under "øvrige nyheder". Der er et link til lidt om startskuddet på

Og hvis du man godt efter i slutningen af indslaget, ser man Florian
Silbereisen!!! Han skal åbenbart også til Oktoberfest. Det er ham der er
vært på "Fest Der Volksmusik", og i er øvrigt kæreste med Helene Fischer,
heldige asen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 14:40

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> vært på "Fest Der Volksmusik", og i er øvrigt kæreste med Helene Fischer,

Jooooo, men er det nu ham. Det kan jo også være ham der er skrap til at
parodiere ham.
http://www.youtube.com/watch?v=Kordm9VT4eg&feature=PlayList&p=61782B637F4F8C19&playnext=1&playnext_from=PL&index=45
Ligner det ikke mere den u-ægte Florian ?

Hvor har du forresten det med Helene fra ? - I så fald kan man da sige, at
han er i "midten af paradis". hehehe

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 20-09-09 15:15

> [...]
> Ligner det ikke mere den u-ægte Florian ?

Det ER Florian Silbereisen. Prøv at se indslaget til allersidst i Nyhederne
i går. http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/8516/. Så er du vist ikke i tvivl mere

> Hvor har du forresten det med Helene fra ? - I så fald kan man da sige,
> at han er i "midten af paradis". hehehe

http://de.wikipedia.org/wiki/Helene_Fischer. De har været sammen siden
midten af 2008. Man så det tydeligt i "Frühlingsfest Der Volksmusik" i marts
i år. Her var Helene inde og optræde. Sidst i udsendelsen lavede Florien
vovestykket med et springe over nogle folk på en motorcykel. Det gik jo
godt, og efterfølgende blev han kysset og omfavnet af Helene! Helene vandt i
år 2 Echo's (en tysk musikpris). Den ene for bedste sangerinde i kategorien
"Schlager/Volksmusik", og den anden for bedste Musik-DVD-Produktion med
DVD'en "Mut Zum Gefühl - Live". Her ser man også Florian sidde i salen.
http://www.youtube.com/watch?v=2jcFimDd3Rg.

Som sagt, en meget heldig mand Gad vide om hun tit siger "Und Morgen
Früh Küss Ich Dich Wach"? På dansk: "Og i morgen tidlig kysser jeg dig
vågen"

Fra : V

Dato : 20-09-09 15:18

http://www.youtube.com/watch?v=PJRfERx3Igk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 15:55

> [...]

Ja, hvis hun gør det så er han da godt nok kommet i "mitten af paradis"
http://www.youtube.com/watch?v=IZhMxX07nZ8&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-09 21:45

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

Tror jeg ikke, når hun ser hvad der udarter sig her
http://www.superillu.de/leute/images/12792231_3adb5c5c89.jpg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-09 19:17

> [...]
> Florien vovestykket med et springe over nogle folk på en motorcykel. Det
> gik jo godt, og efterfølgende blev han kysset og omfavnet af Helene!

Nå, ok. det vidste jeg ikke. De slager-showværter har det med at gifte sig
med slagersangerinder.

Nu har du så fortalt at Florian Silbereisen fra FESTE DER VOLKSMUSIK er
gift med Helene Fischer. Så kan jeg fortælle at Stefan Mross
fra IMMER WIEDER SONNTAGS er gift med hende på denne video.
http://www.youtube.com/watch?v=mm0MQ3aV4Jk&feature=related
hehe

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 21-09-09 20:55

> [...]
> med slagersangerinder.
>
> Nu har du så fortalt at Florian Silbereisen fra FESTE DER VOLKSMUSIK er

De er nu ikke gift! Endnu, i hvert fald!

> Så kan jeg fortælle at Stefan Mross
> fra IMMER WIEDER SONNTAGS er gift med hende på denne video.
> http://www.youtube.com/watch?v=mm0MQ3aV4Jk&feature=related
> hehe

Fortæl mig noget jeg ikke ved

Var godt klar over at Stefanie og Stefan var gift. De har i øvrigt en datter
sammen.

Jeg har flere gange set dem optræde sammen på TV. Bl.a. i årets sidste
udgave af "Immer Wieder Sonntags", med et rigtig godt nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=6Bb0qH1RVc0.

Stefanie's far, Eberhard Hertel er i øvrigt også en kendt slagersanger.