Old, new, borrowed, and blue
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-09 14:30

Nu er det ikke Sweet jeg vil skrive om, selv om de udgav et album med det
navn, men beskrivelsen passer i mine øjne ret godt på det nye album "The
Resistance" med Muse.
Muse har formået at holde en linje til fortiden, specielt til Queen,
samtidig med de alligevel laver den umiskendelige Muse-sound, som har taget
en hel verden med storm. Muse er svære at sætte i bås, for lige så meget som
den tunge rock ligger og lurer i hvert eneste nummer, så overvældes man af
flotte harmonier og klassiske kompositioner.

Tag en lytter, det er i mine øjne/ører årets mest fuldendte album indtil nu:
http://muse.mu/media-player/
Ellers tag et lyt på hele "Uprising":
http://www.youtube.com/watch?v=TAP5Sr3R638

Hvem sagde at nytænkningen og kreavitiviteten var død?

/Alex

Fra : bierberg

Dato : 19-09-09 08:00

Hej Alex..
Lige en lille rettelse til dit indlæg.
Old, new, borrowed, and blue er IKKE med Sweet men med Slade...
Hilsen
Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-09 15:07

"bierberg" <mikkelbierberg@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Alex..
Lige en lille rettelse til dit indlæg.
Old, new, borrowed, and blue er IKKE med Sweet men med Slade...

Ups, du har ret. Pinligt :)

Fra : Steen

Dato : 19-09-09 17:58

Alex Linaa <www.havelaager.dk> wrote:

> Muse har formået at holde en linje til fortiden, specielt til Queen,

Nostalgi-indlæg: Har netop købt en boks med skraldemetallerne Hallows
Eve (der lavede 3 albums i forserne), hvor de bla. spiller Sheer Heart
Attack
--
Steen