Det her er rigtig ROCKmusik
Fra : Niels poulsen

Dato : 19-09-09 12:17

Fra : Ralph

Dato : 19-09-09 15:32

"Niels poulsen" <nisse_885@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4ab4bdaa$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=2ZDhnRo8YvQ&feature=related

Lidt sjovt, nu skulle jeg jo se dit link, og SÅ skulle jeg også se
ThinLizzys version af sangen, og SÅ skulle jeg da lige høre Dubliners, der
var så link til The Pogues - DET er sjovt, hvis det ikke lige var så
sørgeligt.

--
Ralph

Fra : Jan Kronsell

Dato : 19-09-09 17:35

Ralph wrote:
> "Niels poulsen" <nisse_885@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Lidt sjovt, nu skulle jeg jo se dit link, og SÅ skulle jeg også se
> ThinLizzys version af sangen,

Personligt kan Metallica godt gå hjem og lægge sig sammenlignet med Thin
Lizzys version, mwn sådan er vi jio så forskellige

Jan

Fra : Ralph

Dato : 19-09-09 17:40

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Personligt kan Metallica godt gå hjem og lægge sig sammenlignet med Thin
> Lizzys version, mwn sådan er vi jio så forskellige

Tjahh, det er jo tre vidt forskellige fortolkninger, men selvom jeg har
alderen til at have oplevet de to første versioner, så vælger jeg klart
Metallica.

--
Ralph - 1962