Ski Twist i ny udgave - yrgh!
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-09 08:38

Oesch's die Dritten har nu lavet en ny udgave af Hansi Hinterseers
legendariske mega-hit "Ski Twist".
http://www.youtube.com/watch?v=6ixaZbBRWtg&feature=related

Mennnnnnnn Hansis originale udgave er nu at fortrække.
Det er kun fordi de lever videre på deres grand prix-sejr at de har fået
succes med den nye udgave.

Lad os da lige nupse den rigtige udgave med den gamle skiløber Hansi
Hinterseer. Den vi kender. Den vil helt klart vedblive at være den kendte
udgave, tror jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=6UIymsGnhNU&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 13:39

meddelelsen news:4ab48a5f$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hov her var en anden udgave. hehe
http://www.youtube.com/watch?v=3k5MkHyMeFA

Fra : V

Dato : 20-09-09 14:04

meddelelse news:4ab48a5f$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Mennnnnnnn Hansis originale udgave er nu at fortrække.
> Det er kun fordi de lever videre på deres grand prix-sejr at de har fået

Men hold op hvor kan hun jodle hende fra Oesch's Die Dritten. Prøv at se her
http://www.youtube.com/watch?v=UXpvvZ_QIvM. Det er da helt vildt!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 16:16

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Men hold op hvor kan hun jodle hende fra Oesch's Die Dritten. Prøv at se
> her http://www.youtube.com/watch?v=UXpvvZ_QIvM. Det er da helt vildt!

Øhhhh.....
bob-bob-bob.
Øhmnnnn. At det er "vildt" vil jeg gerne skrive under på. Men det er
åbenbart sådan noget folk vil have. Den vandt vist Melodi Grandprix sidste
år, så vidt jeg husker.

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 20-09-09 16:40

> [...]
> Øhmnnnn. At det er "vildt" vil jeg gerne skrive under på. Men det er
> åbenbart sådan noget folk vil have. Den vandt vist Melodi Grandprix sidste

Det er nu heller ikke fordi jeg er speciel begejstret for alt det jodleri,
men var alligevel lidt imponeret over dette.

Er mere til "alm." slager, som f.eks. Helene Fischer, Franziska, Stefanie
Hertel, Die Flippers, Simone.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 17:30

> Er mere til "alm." slager, som f.eks. Helene Fischer, Franziska, Stefanie
> Hertel, Die Flippers, Simone.

Også her

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-09 18:25

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Men hold op hvor kan hun jodle hende fra Oesch's Die Dritten. Prøv at se
> her http://www.youtube.com/watch?v=UXpvvZ_QIvM. Det er da helt vildt!

Angela Wiedl gav den saft suseme heller ikke for lidt i aftenens
MUSIKANTENSTADL fra Linz. Hvis dette ikke er jodlen for fuld skrald, så ved
jeg dævleme ikke hvad det er.
Jeg var ved at blæse ned af sofaen, da hun satte i med et brag. Kaffekopen
røg om bag spisebordet og kage røg op på loftet. uha uha
Prøv ligeeee..... http://www.youtube.com/watch?v=bBYz0n-UvIM

De er sgu hurtige med at lægge MUSIKANTENSTADL ud på youtube

Hilsen Åge