Teresienhøhe
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-09-09 19:19

MUNCHEN 25. SEPTEMBER TIL 11. OKTOBER

Ja, nu er der jo snart en masse god musik fra Oktoberfesten i Munchen. Musik
i 14 telte. Har tjekket orkestrene i de 14 telte og jeg kan varmt anbefale
det hele.
Det er almindelig festligt folkelig slager und volksmusik, det hele.
Her er lige lidt musikeksempler med porkestrene i de forsakellige telte:

TELT 1:
http://www.youtube.com/watch?v=bFvPp5tkn6Q&feature=related

TELT 3:
http://www.youtube.com/watch?v=kOLehXe_gxc

DAS WEISNZELT:
http://www.daswiesnzelt.de/

Hilsen Åge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-09-09 20:47

Åge Halldorsson skrev:

> MUNCHEN 25. SEPTEMBER TIL 11. OKTOBER

Jeg nægter at beskæftige mig med oktoberfester, før det er oktober.
Det er fuldstændig ligesom med jul - før man overhovedet har skænket
det en tanke, er hele byen fuld af oktoberfestpynt. Det er simpelthen
så kommercielt og bestemt af butikker, der vil tjene penge på
oktoberfestsalget.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-09-09 15:20

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
news.uzyelbvwcsbt41@peter...

> [...]
> tanke, er hele byen fuld af oktoberfestpynt. Det er simpelthen så
> kommercielt og bestemt af butikker, der vil tjene penge på

Nu skal vi lige huske at den officielle oktoberfest aldrig starter i
oktober. Den slutter i oktober. Det ligger lige så fast som at juleaften er
24. december.

Hilsen Åge