Black Keys
Fra : Carl Drud

Dato : 31-08-09 17:43

Har fornylig opdaget den udemærkede blues/rock duo Black Keys. Er helt
suverænt synes jeg. Er der andre i gruppen der kender dem?

http://www.youtube.com/watch?v=qHeF2lFO3IQ

--
Carl

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-09 18:21

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse
> Har fornylig opdaget den udemærkede blues/rock duo Black Keys. Er helt
> suverænt synes jeg. Er der andre i gruppen der kender dem?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qHeF2lFO3IQ

Det er ret tydeligt at der er linjer direkte tilbage til både Cream og
Hendrix.

/Alex

Fra : Ole Thomsen

Dato : 31-08-09 19:54

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> wrote in message
> Har fornylig opdaget den udemærkede blues/rock duo Black Keys. Er helt
> suverænt synes jeg. Er der andre i gruppen der kender dem?

Ja, jeg har lyttet til dem i nogle år.

Der er noget Cream over dem som Alex skriver, jeg synes også de minder om
Jon Spencer Blues Explosion som jeg er ret vild med.

Min bedste plade med dem er Rubber Factory.

Ole Thomsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 31-08-09 20:31

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message

> Der er noget Cream over dem som Alex skriver, jeg synes også de minder om
> Jon Spencer Blues Explosion som jeg er ret vild med.

Lidt Jon Spencer

http://www.youtube.com/watch?v=ZhJzM9P_KQ4 (med Beck på slap line)

Fra : Carl Drud

Dato : 31-08-09 20:51

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> writes:

> Der er noget Cream over dem som Alex skriver, jeg synes også de minder
> om Jon Spencer Blues Explosion som jeg er ret vild med.

Ja jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Der er lidt Cream over det, en
lidt upoleret lyd.

> Min bedste plade med dem er Rubber Factory.

Jeg har investeret i: The big come up, Thickfreakness og Attack &
Release. I øvrigt det første CD køb i snart årevis.

--
Carl

Fra : fdm

Dato : 07-09-09 23:36

http://www.youtube.com/watch?v=j7Z7Cf9IDGw

ved ca. 1 minut. Passer sku ret godt til den film