GP Musik i Odense lukket og slukket ???
Fra : Henrik Laursen

Dato : 27-08-09 15:58

Igår gik jeg en tur igennem Nedergade og opdagede dælme at GP Musik's
butik var totalt rydet og udenfor var en håndværker igang med at lave
noget arbejde på facaden.

Er GP Musik lukket og slukket 100% ?

Hjemmesiden er godt nok stadig oppe at køre, men den har jo ikke
været opdateret længe, kan man se på butikkens åbnedage, for det er meget
længe siden den også havde åben om Torsdagen.

Det ville skisme da være ærgeligt hvis den er lukket, for det var sgu en
god butik, fandt mange gode brugte vinyler hos ham.

--
Henrik Laursen

Fra : Henrik

Dato : 30-08-09 10:01

"Henrik Laursen" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det ville skisme da være ærgeligt hvis den er lukket, for det var sgu en
> god butik, fandt mange gode brugte vinyler hos ham.

Butikken lukkede i midt juli, desværre. Jeg tror han erkendte at det måske
ikke gav nok, til at det ville være besværet værd. Han var i øvrigt en
hyggelig fætter at besøge.
Så nu er der vel kun Moby Disc i Odense tilbage på hele fyn?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 16.08.2009)

Fra : Henrik Laursen

Dato : 30-08-09 18:05

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> wrote in

> [...]
> øvrigt en hyggelig fætter at besøge.
> Så nu er der vel kun Moby Disc i Odense tilbage på hele fyn?

Faens også, for han var sgu dygtigere end Moby Disc til at fremskaffe
de noget sjældnere maxi singler og havde også mere sans for fair prize
end M.D ved second hand.

Kende umiddelbart kun til en butik mere med second hand, men har aldrig
besøgt butikken fordi den ligger næsten uden for byen, den ligger på
Middelfartvej (på Bolbro bakke) når man kører mod Blommenslyst.

--
Henrik Laursen

Fra : Henrik

Dato : 31-08-09 17:40

> [...]
> besøgt butikken fordi den ligger næsten uden for byen, den ligger på
> Middelfartvej (på Bolbro bakke) når man kører mod Blommenslyst.

Nu er jeg ikke fra Fyn, men den butik du tænker på ligger på et hjørne i et
lyskryds, lige overfor Rasmus Rask kollegiet?
Hvis det er den, så har de mere materiale af "naturfilm"-genren end af musik

I/på Bolbro er der et lille torv, ikke langt fra SMC, hvor der ligger et
antikvariat - men han har kun brugte CD'ere

Brugt vinyl-butikker er efterhånden sjældne - jeg kan efterhånden kun komme
i tanke om følgende (i det Fynsk/sydlige Jylland)

Odense - Moby Disc
Brørup - Alladins hule (rodet skrammel)
Esbjerg - Bogormen (kvalitet og pris hænger ikke altid sammen)
Fredericia - Fonografen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 01-09-09 04:28

> [...]
> Fredericia - Fonografen
>
> Mvh
> Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske,

Tidl. havde vi jo også Van Rock i Odense, en anden skide god vinyl dealer
der lukkede, den butik lå på Vesterbro.

Men det var den biks i lyskrydset jeg tænkte på, har kun lagt mærke til den
når man kom kørende forbi i bil eller bus, men hvis det bare er en second
hand porno biks, så er den uinteresant.

--
Henrik Laursen

Fra : Søren

Dato : 05-09-09 10:05

> [...]
>
> Odense - Moby Disc
> Brørup - Alladins hule (rodet skrammel)
> Esbjerg - Bogormen (kvalitet og pris hænger ikke altid sammen)

Bogcentralen i Horsens har stadigvæk vinyl

-Søren