Hvad blev der af Dead Kennedys ??
Fra : Niels poulsen

Dato : 19-08-09 19:02

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-09 19:41

"Niels poulsen" <nisse_885@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4a8c3e01$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Dead Kennedys liver de endnu og ekster de som bandt

De er vel ramt af finanskrisen. Fanget i Cambodia, og ingen har råd til
flybrændstof

http://www.youtube.com/watch?v=t1TGUv33DUY&feature=channel

Fra : Niels poulsen

Dato : 19-08-09 22:04

Alex Linaa skrev:
> "Niels poulsen" <nisse_885@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> De er vel ramt af finanskrisen. Fanget i Cambodia, og ingen har råd til
> [...]
De har en opførels som man kun se i et mooderne punk band som >sods
eller sort sol< eller sex pistoles der er for ud for deres tid

--
http://www.facebook.com/npoulsen1

http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DryEmFCJLYM&feature=related

http://socialdemokraterne.dk/

Fra : Henrik

Dato : 23-08-09 13:11

"Alex Linaa" skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=t1TGUv33DUY&feature=channel

Nu sidder jeg og tænker, hvad der kom først - hønen eller ægget - Peter A.G
live i "burhøns" eller ..

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-08-09 01:18

Niels poulsen wrote:
> Dead Kennedys liver de endnu og ekster de som bandt

Jeg ved at Jello Biafra laver noget stand-up og foredrag. Her er et
eksempel:

http://www.amazon.com/Hack-the-Planet/dp/B0015C3RDY

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-08-09 09:46

On Thu, 20 Aug 2009 02:18:26 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>http://www.amazon.com/Hack-the-Planet/dp/B0015C3RDY

Dårligt eksempel, her er en fuld keynote fra en "hacker" conference:

http://www.h2k.net/post/panels.html

(vidste der var en god en, google skulle bare give mig den :) )

Fra : Hans Hüttel

Dato : 22-08-09 19:56

In article <4a8c3e01$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Niels poulsen <nisse_885@hotmail.com> wrote:

> Dead Kennedys liver de endnu og ekster de som bandt

Medlemmerne af Dead Kennedys lever mig bekendt endnu, men det er længe
siden, de har eksisteret som band - og længe siden, de fire musikere har
kunnet enes.

Som andre har nævnt, er Jello Biafra stadig meget aktiv - både med
foredrag og som sanger. De tre andre medlemmer forsøgte at få gruppen
gendannet for nogle år siden, men Jello Biafra ville ikke være med. En
kortvarig "gendannelse" med Brandon Cruz på vokal var hvad det endte med.

Du kan læse mere om det lange efterspil på f.eks.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Kennedys

Fra : Ole Kofoed

Dato : 03-09-09 22:11

"Niels poulsen" <nisse_885@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dead Kennedys liver de endnu og ekster de som bandt

Jeg skal høre Jello Biafra og hans nye band på tirsdag i London, og der
bliver spillet gamle Dead Kennedys numre :)

http://www.youtube.com/watch?v=cZux8zJQjJo

Og bandets nye numre lyder ikke helt ringe ;)

www.myspace.com/jellobiafraandthegsm

Mvh.

Ole