Purple jazz
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 21:46

Her er en raritet, som er noget speciel i forhold til udøverne, men
alligevel: http://www.youtube.com/watch?v=-ScM-QVrP3c

Sjovt at høre at drengene havde andre strenge end hård rock :)

/Alex

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-08-09 07:43

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> alligevel: http://www.youtube.com/watch?v=-ScM-QVrP3c
>
> Sjovt at høre at drengene havde andre strenge end hård rock :)

Det var vist klogt for deres karrieres skyld, at de holdt sig til det, de
kunne finde ud af at spille!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-09 07:56

"Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> wrote in message

> Det var vist klogt for deres karrieres skyld, at de holdt sig til det, de
> kunne finde ud af at spille!

Det er mere sjovt end kønt, ja :)
Det er et outtake fra 1984. Tidsfordriv i studiet mellem indspilningerne til
Perfect Strangers. Det skal ikke tages så seriøst.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-08-09 08:48

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det er et outtake fra 1984. Tidsfordriv i studiet mellem indspilningerne
> til Perfect Strangers. Det skal ikke tages så seriøst.

Det er ikke fordi, jeg ikke bryder mig om jazz - jeg hører meget jazz, til
tider også ret syret jazz, men dette var, som du skriver, mere sjovt end
kønt.
Men sjovt, at det er blevet optaget og gemt. Det er jo sådanne små
pudsigheder, der er sjove at falde over, når man tror, man kender et band.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming