Srærkt kontroversiel koncert på Rådhusplad~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-09 21:14

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1207016.ece

Det er ikke småting man skal opleve i Danmark.

Det ser ud til at flere kendte navne stiller op til en koncert til støtte
for kriminalitet.

Da en stor del af folkekirken jo åbenlyst har medvirket til kriminelle
handlinger i forbindelse med Brorson Kirken, mon de så ikke også ser
positivt på dette initiativ.
http://www.berlingske.dk/article/20090814/danmark/908140423/

Jeg synes efterhånden den kriste kirkes øverste folk forherliger og driver
kriminelle handlinger. det er ikke bare i Danmark, men også i USA. Læs
f.eks. her: http://www.berlingske.dk/article/20040229/verden/102290061/

Fra : Per H

Dato : 16-08-09 21:20

Ja for så bliver de endnu mere kendte.

per

Fra : Henrik

Dato : 17-08-09 00:24

Er det bare mig der synes Szhirley ligner en mus der blevet klemt mellem 2
æggebakker?

Jeg søger forskellige LP Singler MC CD og CD singler - alle danske, fra slut
80'erne og op til 2002.
Se mere her http://www.123hjemmeside.dk/hallo_derude
(opdateret 16.08.2009)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-08-09 08:47

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes efterhånden den kriste kirkes øverste folk forherliger og driver
> kriminelle handlinger. det er ikke bare i Danmark, men også i USA. Læs

Hej Åge

Sig mig lige.... Gik du ud af skolen, et par år for tidligt, eller hvad ????
Og selvfølgelig... Hvor er det lige du får øje på det kriminelle ???? Gad
vide om ikke du kan finde TV 2's optagelser foran kirken....

Der er intet ulovligt i at demonstrere i Danmark.... Det er lige som
Ytringsfriheden, en sikret rettighed i Danmark. Afviste asylansøgere, er
IKKE kriminelle, blot afviste asylansøgere.

Men når du finder TV 2's optagelser af hvad der foregik foran Brorsons
kirke.. Så vil du se, Politibetjente, der først giver folk Pebberspray, og
derefter, når
folk først er blændet, og guderne må vide, hvor ondt pebberspray gør, men
jeg har ladet mig fortælle, at det bestemt ikke er morsomt.... Så får man
lige en gang knippelsuppe oven i.... Og som man ser på TV 2's optagelser...
Så kunne intet være mere fjernt for betjentene, end de ellers ganske
velkendte Queensberry regler.... Det vi så Politiet gøre... Ja det har du
ret i... Det var F..... Kriminelt...

Hvad endnu værre er, Integrationsministeren kalder det en VELLYKKET
AKTION.... Justitsministeren, vil ikke tage afstand..... Disse to mennesker,
har for evigt mistet min respekt. Hvor mange flere, der skal med, bestemmer
de selv... Men se det er politik, eller retssamfundets knæfald... For kan
betjentene slippe godt fra det, kan de slippe fra alt.

Tænk hvis det var din datter, de først blændede med pebberspray, for så
bagefter, at hamre hende ned... Hvor mindst de tre sidste slag, var direkte
ind bagfra... Så fejg og krysteragtig optræden, havde jeg aldrig troet, jeg
skulle se en Dansk betjent opføre sig.... Det var en skændsel, og en stor
skamplet på Politiets uniform.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-09 13:14

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Sig mig lige.... Gik du ud af skolen, et par år for tidligt, eller hvad
> ????

Nej

> Og selvfølgelig... Hvor er det lige du får øje på det kriminelle ???? Gad
> vide om ikke du kan finde TV 2's optagelser foran kirken....

Det kriminelle er at man hjælper efterlyste personer. Det er da dybt
kriminelt i alle retssamfund. Og præster som har hjulpet med at beskytte
efterlyste gør sig dermed medskyldig i kriminalitet.
At bryde loven er kriminelt. Det er da noget der er anerkendt af alle
danskere. Det er også ulovligt at skjule en voldsforbryder eller bankrøver.

Herefter stiller nogle musikere op til en strærkt kontroversiel koncert som
forherliger efterlyste personer.

Den betjent du taler om, var nok sur over at vi driller politiet med at de
er mere interesseret i at spise citronmåner og drikke kaffe hjemme på
stationen, end komme folk til undsætning når man ringer efter dem. Men han
er selvfølgelig blevet meldt til politiet og vil selvfølgelig også
efterfølgende blive straffet for hans kriminelle handlingere. Og
selvfølgelig burde justitsministeren tage afstand fra det. Det er meget
uheldigt at han ikke gør det.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-09 08:54

> [...]
> efterfølgende blive straffet for hans kriminelle handlingere. Og
> selvfølgelig burde justitsministeren tage afstand fra det. Det er meget

Hej Åge

Som før nævnt, dette er politik, og derfor ikke lige det, denne gruppe er
beregnet på.

Men for lige at rette dig....

Ingen gemte sig... Politiet vidste da hvor de var...
Irakerne proklamerede allerede den første dag, at ingen ville sætte sig til
modværge NÅR Politiet kom, ikke HVIS..

De håbede på, at på denne måde, kunne deres sager få opmærksomhed... Det fik
de jo aldrig i Sandholmlejren.
Og det var hvad de ønskede....

Og sådan lige for en god ordens skyld... Menighedsrådet, havde jo godkendt,
at de kunne være der... Så de var altså helt legalt i kirken.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-08-09 09:48

> Menighedsrådet, havde jo godkendt, at de kunne være der... Så de var altså
> helt legalt i kirken.

Jo men det gør jo bare menighedsrådet medskyldig i krimilnalitet. Og
"legalt" og "legalt". Der springer kæden godt nok af. Der er jo ikke
ligefrem meget legalt i bare sån lige at godkende, at man selv ønsker at
give husly til efterlyste personer, i sit gæsteværelse. Eller sån.
Meninghedsrådets medlemmer burde selvfølgelig retsforfølges.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-08-09 08:57

> [...]
> give husly til efterlyste personer, i sit gæsteværelse. Eller sån.
> Meninghedsrådets medlemmer burde selvfølgelig retsforfølges.

Hej igen Åge

Jamen så syntes jeg da, at du skulle prøve at ringe til Sandholm lejren....

Spørg så, om Politiet havde været der, for at afhente dem, der hvor de har
deres adresse.

Jeg tør godt satse min hat på, at de svarer nej....

De kørte direkte til Brorsons kirke.... Og af endnu ukendte grunde...
Havde Politiet jo lagt op til ballade, se udsendelsen igen, og fortæl mig
så...
Det ligner godt nok betjente, der kommer for at foretage fredelige
arrestationer...

Kan du det ????

Nej vel.... ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-08-09 16:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Sig mig lige.... Gik du ud af skolen, et par år for tidligt, eller hvad
> ????

Ja, jeg var meget dygtig

> Der er intet ulovligt i at demonstrere i Danmark....

Det er der jo heller ingen der har sagt. Det er jo et helt helt andet
spørgsmål .
Her var der jo ikke tale om en demonstration. Der var tale om personer
som forsøgte at hindre politiet i at foretage anholdelse af efterlyste
personer. Det er meget meget alvorligt.

> Afviste asylansøgere, er IKKE kriminelle, blot afviste asylansøgere.
Selvfølgelig er man ikke det, i det øjeblik man kun er asylansøger.
Her var man jo ikke kun aylansøger, MEN samtidig efterlyst af
myndighederne for at nægte at efterkomme en ordre om at rejse hjem. Uanset
om man synes det er godt eller skidt. Det er jo den kendsgerning der gør
visse præster kriminelle, når de medvirker til at skjule efterlyste
personer.
Da man havde arresteret de kriminelle var der da demonstration til
fordel for kriminalitet og den samlede vist omkring 10-15.000 mennesker. Det
er sådan noget man kalder en demonstration. Det andet var at hindre
myndighederne i at foretage anholdelser.

Hilsen Åge

Fra : Henrik

Dato : 17-08-09 16:25

"Benny Mortensen" skrev i en meddelelse

> Der er intet ulovligt i at demonstrere i Danmark....

Du glemte lige tilføjelsen - så længe det sker efter reglerne i
"Ordensbekendtgørelsen" - læs mere
http://www.politi.dk/da/loveogrettigheder/politibekendtgoerelsen/

> Det er lige som Ytringsfriheden, en sikret rettighed i Danmark.

Igen, så længe det sker indenfor gældende regler

> Men når du finder TV 2's optagelser af hvad der foregik foran Brorsons
> kirke..

Det så bestemt ikke "kønt" ud, men så du/jeg eller andre hvad der gik forud
for de optagelser der blev sendt - nej vel?

> [...]
> på TV 2's optagelser... Så kunne intet være mere fjernt for betjentene,
> end de ellers ganske velkendte Queensberry regler...

En formodning (den kan vel være ligeså god som dit referat?) er at
betjentene er ankommet til stedet, har bedt de tilstedeværende om at fjerne
sig, for at de kunne udføre deres pålagte opgave.
Relativt hurtigt har en masse mennesker samlet sig på vejen omkring kirken,
så for at situationen ikke skulle eskalere har man fra politiets side
vurderet at en hurtig rydning af området med de midler Politiet har ret til
at bruge.
Se iøvrigt Politiloven §7-9
De ellers ganske velkendte Queensberry regler, var mig ganske ukendte indtil
nu. Hvorfor blander du nogle bokseregler fra 1867 ind i dit indlæg?

> Det vi så Politiet gøre... Ja det har du ret i... Det var F.....
> Kriminelt...

Hvis det var kriminelt, så synes jeg du skal anmelde det

> [...]
> AKTION.... Justitsministeren, vil ikke tage afstand..... Disse to
> mennesker, har for evigt mistet min respekt. Hvor mange flere, der skal

Så vidt jeg husker var der vist andre politikere der tog afstand fra
demonstranterne gøren og laden.

Du virker meget emotionel i dit indlæg?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-08-09 09:13

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis det var kriminelt, så synes jeg du skal anmelde det

> Så vidt jeg husker var der vist andre politikere der tog afstand fra

Virker jeg emotionel.... Det burde jeg måske ikke gøre ????

M.V.H....Benny..

Fra : Henrik

Dato : 19-08-09 17:45

"Benny Mortensen" skrev i en meddelelse >

> Virker jeg emotionel.... Det burde jeg måske ikke gøre ????

Det lader til at Outlook Express eller TDC fik klippet min besked, så jeg
prøver lige igen

Nej, ærligt talt burde du ikke. Du evner desværre ikke at betragte hændelsen
neutralt, men vælger at blande din egen overbevisning ind i nogle få klip
uden at forholde dig til fakta.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-08-09 08:22

> [...]
> hændelsen neutralt, men vælger at blande din egen overbevisning ind i
> nogle få klip uden at forholde dig til fakta.

Tja, nu forholder jeg mig kun, til lige præcist, det jeg så...

Resten har jeg ikke taget stilling til.
Men den korte tid jeg så, burde koste 2 betjente jobbet...
ABSOLUT INGEN TVIVL DER...

Men du kan måske indvie mig i nogle fakta,
Som skulle kunne ændre dette ???

Hvis jeg ikke skulle handle ud fra min egen overbevisning,
hvad skulle jeg så handle ud fra ????

M.V.H....Benny..

Fra : Petersen Michael

Dato : 18-08-09 19:09

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> Der er intet ulovligt i at demonstrere i Danmark....

Men det er ulovligt at hindre politiets arbejde, og deres job var at ryde
kirken..

Og jeg har meldt mig ud af folkekirken..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Omme i Nyborg

Værelse udlejes, med "eget" køkken & toilet

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-08-09 09:00

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:4a8aee57$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Med venlig hilsen Michael Petersen
> Omme i Nyborg
>
> Værelse udlejes, med "eget" køkken & toilet

Aha, det udsteder altså Carte Blanche.... til at øve uhæmmet vold ?
Oven i købet på en blind person ????....

Hvad kommer det mig ved ?
Det forklarer mere om dig, end om dem.

Bare rolig, jeg vil ikke leje det.

M.V.H....Benny..