Se HELENE FISCHER - 22/9 kl. 20.15 - me~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-09 20:41

Der kommer en showoptagelse med HELENE FISHER lørdag 22. august kl.
20.15-21.45 på HESSICHER RUNDFUNK (ARDs lokalstation i Hessen)

Hun er jo megapopulær også blandt folk der kan lide pop - og det er i
særdeleshed bemærkelsesværdigt, men det er jo dejligt at se slagerstjerner
som slår så kraftigt igennem.

Vi ser hende jo ustandseligt i de mange slagershow på tysk tv, men her er
alligevel et par klip til dem som ikke kender HELENE FISCHER og derfor ikke
ser showene.

Ich glaub dir hundert Lügen
http://www.youtube.com/watch?v=V9R-MR1_IIA&feature=related´

Du fängst mich auf und läßt mich fliegen
http://www.youtube.com/watch?v=bIK7h1vJevA&feature=related

Mal ganz ehrlich
http://www.youtube.com/watch?v=1VipqvotRXM&feature=related

Hilen Åge

Fra : V

Dato : 16-08-09 21:31

> [...]
>
> Vi ser hende jo ustandseligt i de mange slagershow på tysk tv, men her er
> alligevel et par klip til dem som ikke kender HELENE FISCHER og derfor

Ja, hun er dejlig og synger fantastisk!

Desværre er der nok ikke så mange der kan tage HR. Så skal man vist have en
parabol. Men kan oplyse at samme show "Special Zaubermond LIVE" sendes på
NDR 3/10. Den er der nok en del flere danskere der kan tage. Jeg har den
f.eks. via min antenneforening. Den sendes også på SWR samme aften.

Husk også at hun er med i "Immer Wieder Sonntags" 6/9 2009.

17/10 2009 er hun med i "Herbstfest Der Volksmusik" hos kæresten Florian
Silbereisen. Der kommer hun sikkert med nogle af hendes nye numre.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-09 22:22

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Husk også at hun er med i "Immer Wieder Sonntags" 6/9 2009.
>
> 17/10 2009 er hun med i "Herbstfest Der Volksmusik" hos kæresten Florian
> Silbereisen. Der kommer hun sikkert med nogle af hendes nye numre.

Det skal jeg huske, men jeg ser altid de to nævnte show.

Ser lige på damens hjemmeside at hun også kommer på NDR tv lørdag 19.
september.
Det er i musikshowet "De 90,3 mhz. Schlager-nacht".
Det er fast tilbagevendende open-air musikshow af de helt helt store.

Da de tyske kanaler sender ukodet kan HR kan ses gratis via parabolantenne.
Stil ind på ASTRA. Her sendes de tyske kanaler både anologt og digitalt

Hilsen Åge

PS: Jeg er lidt rystet over at der er andre, der i dette tilfælde har bedre
tjek på tyske musikshow end mig. Hmmmm.......?
Hvad ender det ikke med?