Donauvalsen m. DJ Utzi (Altså de tyskere) ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-08-09 22:58

I aftenens portræt af Andre Rieu (ZDF kl. 20.15) spillede han Donauvalsen
med sit Johan Strau Orkester, mens DJ Utzi sang en tekst til den, sammen med
orkesteret.

Det har jeg godt nok aldrig set før. de prøjsere er altså sjove. hehe

Hislen Åge

Fra : V

Dato : 16-08-09 10:26

>I aftenens portræt af Andre Rieu (ZDF kl. 20.15) spillede han Donauvalsen
>med sit Johan Strau Orkester, mens DJ Utzi sang en tekst til den, sammen
>med orkesteret.

Tja, det kunne godt lige gå, da DJ Ötzi (som han retteligt hedder!!!) var
der. Men ham André Rieu synes jeg ikke er noget at skrive hjem om.

Så det var kun for at se Helene Fischer, og så varede det kun ganske få
minutter. Skuffende!

Helene kommer i øvrigt med en ny CD 9/10-09. Det lover godt. Man kan høre
smagsprøver på hendes nye CD på http://www.helenefischer.de/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-09 13:00

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Tja, det kunne godt lige gå, da DJ Ötzi (som han retteligt hedder!!!) var
> der. Men ham André Rieu synes jeg ikke er noget at skrive hjem om.

Men programmet var nu rimeligt kedsommeligt i sin helhed. Jeg opgav efter
15-20 minutter. Der sidder en kæft uden sidestykke på det kvindemenneske til
Carmen Nebel.
Grunden til at der ikke kunne nåes mere med Helene Fischer var sikkert at
kværnen kørte på Carmen Nebel - og det fyldte jo så meget.

> Så det var kun for at se Helene Fischer, og så varede det kun ganske få
> minutter. Skuffende!'

Carmen Nebels skyld, med hendes kværneri.

> Helene kommer i øvrigt med en ny CD 9/10-09. Det lover godt. Man kan høre
> smagsprøver på hendes nye CD på http://www.helenefischer.de/

Tak for linket. Jeg vidste ikke at hun. Jeg tjekkede lige om hun kunne slå
sit eget mega-hit "Mitten In paradis". Det tror jeg godt hun kan. Jeg
bedømmer 3 af sangene på den nye cd til at kunne blive megahit i år. Det er:
Tausend gute grunde - Hundert procent - Eienmal beryrt
(Helenes "Tausend gute grunde" er altså IKKE en ny udgave af den sang som vi
normalt kender, med samme tittel - det er en helt ny sang, som bare har
samme tittel)

Nu er der virkelig grund til at følge med i ARDs storer slagershow. Vi kan
glæde os til at se "Musikantenstadl", "Feste der volksmusik" og "Immer
Wieder sonntags" og se hvilke sange der blive rå-spillet dernede. Hun er jo
i forvejen slager-dronning i samtlige slagershow. Det kan kun blive større.

Hvilke sange tror i der bliver hendes nye mega-slagerhit, på denne cd ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-09 20:24

> [...]

Carmen Nebels skyld, med hendes kværneri.

> Helene kommer i øvrigt med en ny CD 9/10-09. Det lover godt. Man kan høre

Tak for linket "V". Jeg vidste ikke at hun. Jeg tjekkede lige om hun kunne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-08-09 10:46

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det har jeg godt nok aldrig set før. de prøjsere er altså sjove. hehe
>
> Hilsen Åge

Her er D J UTZI med mere klassisk musik
http://www.youtube.com/watch?v=JYuDgcBHXHw

Fra : Åge Halldorsson