Youghurt's koldskål eller hvad???
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 01-08-01 16:15

Kan det lade sig gøre at lave noget youghurts koldskål?
Jeg har en masse Youghurt, og skal ha' spist det inden det bliver for
gammelt. Men jeg gidder ikke bare at spise den som 'bare Youghurt'.
Nogen ideer?

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-08-01 17:17

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> wrote in message

> Jeg har en masse Youghurt, og skal ha' spist det inden det bliver for
> gammelt. Men jeg gidder ikke bare at spise den som 'bare Youghurt'.
> Nogen ideer?

Tzatziki!

http://www.sol.dk/opskrifter/o0040516.html

mvh
Jan

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 01-08-01 18:50

"Jan Boegh" <jan@boegh.X_net> wrote in message
> "Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> wrote in message

> Tzatziki!
>
> http://www.sol.dk/opskrifter/o0040516.html

Nahhh vel... :)
Mener min ene youghurt er en jordbær/rabarber cheasy og den anden er en alm.
jordbær...
Øv osse... alle det mad ens forældre forlader til en når de tager på ferie..
:)

/Stig

Fra : Peter Westh

Dato : 02-08-01 10:20

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har en masse Youghurt, og skal ha' spist det inden det bliver for
> gammelt. Men jeg gidder ikke bare at spise den som 'bare Youghurt'.

Man kan sagtens lave koldskål af youghurt. Du kan også - hvis du har noget
fløde, nogle æg og noget husblas- lave en form for fromage - et er måske
mere oplagt med frugtyoughurt. Du kan også lave is...

Peter