En var meget interesseret i.........
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-08-09 07:31

.............. de store tyske militærkorps, som han kunne huske.

Jeg kan fortælles at det er i aften at det årlige MILITÆRM-MUSIKKORPS-show.
Det sendes på ARDs regionalstation (Dritte) i Hessen.

Hessicher Rundfunk sender det store show kl. 20.15-21.45 og der medvirker et
utal af militær-musikkorps

http://www.hr-online.de/website/fernsehen/sendungen/index.jsp?rubrik=6096&key=standard_document_37711312

Her et lille klip fra finalen http://www.youtube.com/watch?v=br_G2ajlnx4

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-08-09 08:52

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

NU FANDT JEG DET GAMLE INDLÆG - CITAT

Peter Heide Se profil
Flere valgmuligheder 20 Dec. 2005, 03:56

Fra: "Peter Heide" <phe...@ofir.dk>
Dato: Tue, 20 Dec 2005 02:56:15 +0100
Lokalt: Ti. 20 Dec. 2005 03:56
Emne: Tysk ( nazi ) - trampe musik ?
Svar til forfatter | Videresend | Udskriv | Vis tråd | Vis oprindelig |
Rapporter dette indlæg | Find indlæg fra denne forfatter
Nu nærmer julen sig og så får mig og min familie altid lyst
til at høre militær-musik.

I år kunne jeg godt tænke mig noget march-musik fra 30'erne
og 40'erne. Gerne nogte tysk (nazi) march musik.

Man kan sige meget om tyskerne under krigen. Men musik
kunne de satane'me spille. Det er så det rykker i bentøjet når
man høre sådan et militærorkester.

Min farfar får altid spasmer i højre arm når en taktfast rytme
gjader ud af højtalerne. Det er fandme dejligt at se når der kommer
liv i ham.

Nuvel;

Jeg spurgte i Fona. De fattede tilsyneladende ikke en brik. Kan I
hjælpe mig. Gerne som mp3, da det er småt med pengene ?

CITAT SLUT

og det vil så være en god ide at se det store show fra HR i aften

Hilsen Åge