Der Er Noget Vi Tændes Af, Der Er Noget Vi~
Fra : V

Dato : 02-08-09 22:22

Hej!

Her til aften hørte jeg en sang i radioen, hvor noget af teksten var ca.
subj.

Er det noget der siger nogen noget?

Jeg har prøvet at søge på nettet, uden resultat.

Det var en typisk dansk 80'er melodi, og sikkert med en rimelig ukendt
gruppe?. Jeg kan dog godt huske at jeg har hørt den før!

Nogen der kan oplyse kunstner og titel?

På forhånd tak!

John

Fra : Steen

Dato : 03-08-09 12:12

V <videovideo@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Det var en typisk dansk 80'er melodi, og sikkert med en rimelig ukendt
> gruppe?. Jeg kan dog godt huske at jeg har hørt den før!

Jeg var til fødselsdag i weekenden, hvor nogen absolut skulle spille en
opsamlings-cd med Danser Med Drenge!
Det kunne godt være derfra, uden at have noget større kendskab til dem
--
Steen

Fra : V

Dato : 03-08-09 12:38

Det var IKKE "Danser Med Drenge", så meget kunne jeg høre.

John

Fra : Claus Skaarup

Dato : 03-08-09 22:12

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var en typisk dansk 80'er melodi, og sikkert med en rimelig ukendt
> gruppe?. Jeg kan dog godt huske at jeg har hørt den før!

Skilfinger - Den gule paraply

Mvh. Claus

Fra : John Nissen

Dato : 04-08-09 16:50

"Claus Skaarup" <skaarup75@yahoo.fejl> skrev i en meddelelse
> Skilfinger - Den gule paraply

Lige præcis!

Jeg siger rigtig mange gange tak! Den havde jeg nok aldrig fundet ved egen
hjælp, eftersom jeg ikke kunne huske at der var noget med en gul paraply, og
aldrig havde hørt om "Skilfinger".

Men synes nu den er god, men nok ikke særlig kendt.

Jeg fandt den på en CD "Det dedste af DANSK MUSIK 1983-85", hvor der også er
mange andre fede numre.

John