elo
Fra : Ralph

Dato : 01-08-09 00:14

Jeg er 100% sikker på at der i den sidste treidedel af dette klip bliver
brugt musik fra ELO, men hvad? Se alligevel klippet, hunden kan tænke
rationelt: "UPS jeg kører hurtigt, vejen drejer meget, jeg skal læne mig
MEGET mere til venstre", og det gør den så

havde nær glemt linket:

http://www.youtube.com/watch?v=Kxa0mnDj0bs

--
Ralph

Fra : Bo Armand

Dato : 01-08-09 01:23

> Jeg er 100% sikker på at der i den sidste treidedel af dette klip bliver
> brugt musik fra ELO, men hvad? havde nær glemt linket:
> [...]

Og hvorfor mon lige det står i teksten

Hilsen Bo Armand

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-09 08:57

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i meddelelsen

havde nær glemt linket: http://www.youtube.com/watch?v=Kxa0mnDj0bs

> Og hvorfor mon lige det står i teksten
>
> Hilsen Bo Armand

Jeg synes io hvert fald det var rigtigt heldigt at han huskede linket, når
det var så tæt på at han havde glemt det.

Pyhhh ha.

Hilsen Åge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-08-09 09:40

Ralph skrev:

> [...]
> jeg kører hurtigt, vejen drejer meget, jeg skal læne
> mig MEGET mere til venstre", og det gør den så

Sikken da en herlig hund. Den ser ud til at elske at
køre på sit rullebræt.

Ang. ELO kan jeg ikke hjælpe. Jeg lyttede en del til
Keith Emerson i tiden med "The Nice" i 1968-69,
men fulgte ikke med i hans tid med ELO.

--
Herluf :·)

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-08-09 10:23

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Ang. ELO kan jeg ikke hjælpe. Jeg lyttede en del til
> Keith Emerson i tiden med "The Nice" i 1968-69,
> men fulgte ikke med i hans tid med ELO.

Sikken en gang sludder. Jeg blandede ELP og ELO
sammen. De har vist nul&nix med hinanden at gøre.

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-09 10:57

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Sikken en gang sludder. Jeg blandede ELP og ELO
> sammen. De har vist nul&nix med hinanden at gøre.
>
> --
Slet slet ikke

Fra : Michael Lund

Dato : 01-08-09 12:26

Det står jo i info boksen øverst til højre og i kommentarene.

Det er ELO "Fire on high"

Mvh.
Mic.

Fra : Ralph

Dato : 01-08-09 15:30

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det står jo i info boksen øverst til højre og i kommentarene.

Tak til alle, det VAR også lidt sent.

--
Ralph