HAHA - de hollændere
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-09 17:40

Hvad pokker er nu det for en dans de har gang i dernede ?

Tjoe tjo wa - tjoe tjoe wa - Tjo tjo wa wa wa

Her skawer nogle voksne sig til den:
http://www.youtube.com/watch?v=c_R-eIxk7cg
Her undervises nogle voksne tilsyneladende i den:
http://www.youtube.com/watch?v=EnUnyaHnkzI
Her skawer noget i retning af nogle gymnasielever sig til den
http://www.youtube.com/watch?v=PYdP5qNTzNY&feature=related
Her undervises også
http://www.youtube.com/watch?v=iW9HrEX3tV4&feature=related
Her skawer nogle skoleelever sig til den
http://www.youtube.com/watch?v=iW9HrEX3tV4&feature=related
Det her er vist fra en campingplads
http://www.youtube.com/watch?v=NUfOtuLm3CQ&feature=related

Her er den rigtige udgave af sangen:
http://www.youtube.com/watch?v=yVSfPoEHhG8&feature=related

Nu vi er igang med med det sjove, så er der her noget fra After-ski fra
Holland
KWÆK KWÆK KWÆK KWÆK. Den er rigtig sjov.
http://www.youtube.com/watch?v=n-Nj1GR890s&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-09 17:45

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hvad pokker er nu det for en dans de har gang i dernede ?

Der er lige noget mere apres-ski-hut her.
En fugledans, også med rap rap rap rap:
http://www.youtube.com/watch?v=kiY6npngyYI&feature=related

hehe

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 02-08-09 15:25

Hej,

> Nu vi er igang med med det sjove, så er der her noget fra After-ski fra
> Holland
> KWÆK KWÆK KWÆK KWÆK. Den er rigtig sjov.
> http://www.youtube.com/watch?v=n-Nj1GR890s&feature=related

Den er ganske rigtigt ret sjov. Den er tilbage fra starten af 70'erne og
"kvækket" af Ronald og Donald og hedder "Dukes and Drakes". Jeg har såmænd
singlen i samlingen. Tommy Seebach har lavet en - efter min mening - bedre
version på sit album fra 1975, der hed "Wheels". Det er i øvrigt ubeskåret
genudsendt på 4cd'en "100 gode".

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-09 15:48

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> version på sit album fra 1975, der hed "Wheels". Det er i øvrigt ubeskåret

Ja og så fandt jeg lige en pizzasang også med Dynamite. der er ret mange
mennesker til stede, men jeg synes ikke det ligner MUZIKFEEST fra TV.
Den er også ret sjov

http://www.youtube.com/watch?v=wTtFkiurBpE&feature=related

Hilsen Åge