Skanderborg Festival
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-09 16:07

Nu skal der jo til at være SKANDERBORG FESTIVAL, nede ved Skanderborg Sø
http://www.smukfest.dk/page_program.asp

Skal vi ikke lige snuppe vejrudsigten for Skanderborg Sø:
http://www.yr.no/sted/Danmark/Midtjylland/Skanderborg_S%c3%b8/varsel.pdf

Festivalen starter godt nok først den 5. august, men denne vejrudsigt-side
ajourfører sig selv tidsmæssigt hver gang man går ind på den.

Hvis jeg skal anbefale noget er der to navne som sparker bagdel. Det er:

SKIPPER JUST OG FROST (en dejlig omgang blues - rock`n`roll blanding)
Scene Blusen: Fredag kl. 19.30-20.30
http://www.spjustfrost.dk/default.asp

STAN URBAN (Vi fortsætter i stilen - Men nu er det med rigtig ægte
møjbeskidt rock`n´roll der gynger) Dejlig behagelig synge-med-stil - Der
skal nok blive "godaw" i den - SÅDAN!
Scene Blusen: Lørdag kl. 23.45-01.00
http://www.stanurban.dk/

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-09 16:22

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis jeg skal anbefale noget er der to navne som sparker bagdel. Det er:

STAN URBAN: Hør lige Godaw-musik. Rock`n´roll så Skanderborg kommeer til at
stå på den anden ende.
www.stanurban.dk/Music/The_Devil_Made_The_Boogie.mp3

SKIPPER JUST OG FROST
http://www.youtube.com/watch?v=xsYTT32sIvw

Disse to grupper er da bare gynge-musik, hwa. Det er begge meget kendte
indefor musik med rytme.

Hilsen Åge

Fra : Ralph

Dato : 29-07-09 18:17

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> SKIPPER JUST OG FROST
> http://www.youtube.com/watch?v=xsYTT32sIvw

Hvad er der blevet af SP, ham hængte jeg lidt ud med for 25 år siden?

--
Ralph

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-09 18:56

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er der blevet af SP, ham hængte jeg lidt ud med for 25 år siden?
>
> --
> Ralph

Schou Poulsen er skiftet ud med Ole Skipper, men musikken har ikke forandret
sig af den grund. Den er stadig lyttevenlig og melodiøs. Jeg undrede mig
også lidt
da de begyndte at sige det nye navn-

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-09 19:55

> [...]

> Schou Poulsen er skiftet ud med Ole Skipper, men musikken har ikke
> forandret sig af den grund. Den er stadig lyttevenlig og melodiøs. Jeg

....men det ser da egentlig ikke ud til at folk gider det der
Skanderborg-festival.

Fra : Ralph

Dato : 31-07-09 18:21

> ...men det ser da egentlig ikke ud til at folk gider det der
> Skanderborg-festival.

Næh, det er da mærkeligt at der er udsolgt, når folk nu ikke gider det der
Skanderborgfestival.

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-09 20:15

> Næh, det er da mærkeligt at der er udsolgt, når folk nu ikke gider det der
> Skanderborgfestival.
>
> --
Nu er Åge jo også kendt for at leve i sin egen faktaresistente lille verden
,-)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-09 21:16

> Næh, det er da mærkeligt at der er udsolgt, når folk nu ikke gider det der
> Skanderborgfestival.

Jah, det kan der være noget om. Der er i hvert fald ikke mange
pop-interesserede der diskuter grupperne med hinanden her.
Umidelbart ser det jo ud til at man er ret ligeglad med arrangementet.
Ligesom jeg. Jeg så kun to navne jeg kunne lide.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-09 22:56

> [...]
> Umidelbart ser det jo ud til at man er ret ligeglad med arrangementet.
> Ligesom jeg. Jeg så kun to navne jeg kunne lide.

Hej Åge

De kan da ikke diskutere her, hvis de er til festival....

Var jeg der, gad jeg med garanti, heller ikke spilde tid
ved computeren.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-09 06:17

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> De kan da ikke diskutere her, hvis de er til festival....
>
> Var jeg der, gad jeg med garanti, heller ikke spilde tid
> ved computeren.

Næeh såmænd. Men festivallen er først i næste uge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-09 09:02

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> De kan da ikke diskutere her, hvis de er til festival....

Ups. Jeg troede først det startede i næste uge.

> Var jeg der, gad jeg med garanti, heller ikke spilde tid
> ved computeren.

Der er ellers mange der debatterer på festivalens hjemmeside
http://www.smukfest.dk/forum.asp?id1=227&id2=46&id3=0&id4=0

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-08-09 11:43

> Ups. Jeg troede først det startede i næste uge.

> Der er ellers mange der debatterer på festivalens hjemmeside
> http://www.smukfest.dk/forum.asp?id1=227&id2=46&id3=0&id4=0
>
> Hilsen Åge

Det er nok også rigtigt.....

Men hvad forstand har høns på agurkesalat....

Jeg ved det er Festival tid, men hvilke der begynder hvornår ???...

M.V.H....Benny..

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 31-07-09 11:12

Ralph wrote:

> Hvad er der blevet af SP, ham hængte jeg lidt ud med for 25 år siden?

SP gik freelance i efteråret 07 - spillede sidste år med bla. Per
Christian Frost's band.

/ Flying hotdogs...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-07-09 21:12

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> Nu skal der jo til at være SKANDERBORG FESTIVAL,

Jeg skal desværre ikke afsted i år, men skulle jeg så ville jeg satse på at
se:

Bikstok Røgsystem
Kylie Minogue
Lis Sørensen
Led Zeppelin Jam
Hej Matematik
Stig Møller Trio (et must på Skanderborg)
Nephew
Mikael Simpson
Jokeren
Carpark North
DAD
Suspekt

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-09 21:10

> [...]
>
> --
Nu er Åge jo også kendt for at leve i sin egen faktaresistente lille verden

KRUTTE ER GUD
Han står nok bag al det der nye gude-radio, hehe